پنجشنبه ۱۳۹۵/۰۵/۲۱

رئيس ايستگاه شماره دو سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين اعلام کرد؛

برخورد شديد خودروي سواري با تير برق در قزوين

حميد رضا ململي، رئيس ايستگاه شماره دو سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين از برخورد شديد يک دستگاه خودروي سواري پرايد با تير برق در خيابان شهيد بابايي و مصدوميت راننده اين خودرو خبر داد.

به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين، رئيس ايستگاه شماره دو اعلام کرد:  با تماس شهروندان و اطلاع رساني اين حادثه به سامانه 125 ، ستاد فرماندهي سازمان آتش نشاني قزوين بلافاصله آتش نشانان ايستگاه شماره 2 شهيد بابايي را در ساعت 13 و 47 دقيقه روز چهار شنبه بيستم مرداد ماه به محل حادثه واقع در خيابان شهيد بابايي اعزام کرد.

ململي افزود: در جريان اين حادثه يک دستگاه خودروي سواري به شدت با تير برق کناري خيابان برخورد نموده و منجر به مصدوميت راننده اين خودرو گشته است که آتش نشانان در اولين اقدام به نجات سرنشين خودروي پرايد که در اثر ضربه ناشي از تصادف آسيب جزئي ديده بودند شتافتند و تنها مصدوم اين حادثه را براي انجام اقدامات درماني تحويل کارکنان اورژانس دادند .

 وي تصريح کرد نيروهاي عملياتي با نصب علائم هشدار دهنده و جلوگيري از نشت بنزين و قطع جريان برق خودرو، از وقوع آتش سوزي و بروز تصادفات بعدي جلوگيري کردند و با تحويل صحنه حادثه به عوامل انتظامي به مأموريت خود پايان دادند.

ململي خاطرنشان کرد: علت بروز اين تصادف از سوي کارشناسان راهنمايي و رانندگي در دست بررسي مي باشد .

پايان پيام .

 

تصاویر مرتبط