شنبه ۱۳۹۱/۰۳/۲۷

حسيني، نماينده مردم قزوين در مجلس شوراي اسلامي:

شوراي اسلامي شهر قزوين و شهرداري قزوين زمينه‌هاي تحول در اين شهر را فراهم کردند

شوراي اسلامي شهر قزوين و شهرداري قزوين با خلاقيت و شجاعت، زمينه‌هاي تحول اساسي در شهر قزوين را فراهم کردند.

 

نماينده مردم قزوين در مجلس شوراي اسلامي گفت: شوراي اسلامي شهر قزوين و شهرداري قزوين توانستند با خلاقيت و شجاعت، زمينه‌هاي تحول اساسي در شهر قزوين را فراهم کنند و اين مهم براي ما ارزشمند است.
 به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين؛ حجت السلام والمسلمين حاج سيد مرتضي حسيني در آيين کلنگ‌زني شهرک تفريحي و تجاري کاسپين قزوين با بيان اينکه اختلافات سياسي در گذشته در استان قزوين باعث شد اين استان از ساير استان‌ها عقب بماند، افزود: در خيلي مواقع مخالفت‌هاي بين گروه‌هاي سياسي باعث مي‌شد که اجراي پروژه‌هاي عمراني و خدماتي با تاخير انجام شود و اين امر باعث عقب ماندگي اين استان شده است.
وي اظهار کرد: خوشبختانه اين مشکل در حال حل شدن است و هم اکنون بين نمايندگان مجلس از استان قزوين و مديران شهري و استاني يک هماهنگي و اتحاد وجود دارد و اين در توسعه اين استان مهم خواهد بود.
حسيني با بيان اينکه اتحاد بين مديران و مسوولان استاني و شهري يک برکتي است که بايد قدر آن را دانست، بيان کرد: قزوين يک عقب ماندگي 30ساله دارد که بايد با سرعت اين عقب ماندگي جبران شود.
اين مقام مسوول افزود: طي يک تحولي که در شهر قزوين در حال اتفاق است بايد زمينه‌هاي ورود سرمايه گذار را به اين استان فراهم کرد البته سرمايه‌گذاراني که باعث توسعه استان شوند.
وي گفت: شهرداري و شوراي اسلامي شهر قزوين با خلاقيت و شجاعت که در گذشته بين مديران نبود تحولي در شهر قزوين ايجاد کردند و ما قطعا از آنها حمايت خواهيم کرد.
حسيني با بيان اينکه ما در حال حاضر به فکر فراهم کردن مقدمات کلان شهر شدن شهر قزوين هستيم، افزود: در صورتي که اين مهم اتفاق بيافتد کمک ويژه‌اي از لحاظ مالي به توسعه اين شهر خواهد شد.
نماينده مردم قزوين در مجلس شوراي اسلامي اضافه کرد: اگر قزوين به کلان شهر تبديل شود شهر قزوين يک شهر ويژه‌اي بين ساير شهرها خواهد بود.
وي با اظهار اينکه بايد در انتخاب سرمايه‌گذار دقت شود تا ورود سرمايه‌گذار بين شهر باعث توسعه شهر شود، گفت: اين پروزه کلان بايد بدون تاخير اجرايي شود و ما هم در اين زمينه حمايت خواهيم کرد تا اين پروژه بدون مشکل اجرايي شود.
حسيني اظهار کرد: مي‌توان با حمايت ويژه قزوين را به يک مرکز گردشگري و اقتصادي تبديل کرد.
پايان پيام   

 

تصاویر مرتبط