شنبه ۱۳۹۱/۰۳/۲۰

گنجي، مدير منطقه سه شهرداري قزوين خبرداد:

پاسخ به 154 تماس با سامانه 137منطقه سه شهرداري قزوين

طي 75 روز گذشته 154 تماس توسط شهروندان با سامانه 137 منطقه سه شهرداري قزوين گرفته شده است.

مدير منطقه سه شهرداري قزوين گفت: از فروردين تا اواسط خردادماه 91 با سامانه 137 منطقه 3 شهرداري قزوين 154 تماس گرفته شده است.

به گزارش روابط عمومي منطقه سه شهرداري قزوين؛ ناصر گنجي با اشاره به فعاليت سامانه منطقه سه شهرداري قزوين طي 75 روز گذشته افزود: بيشترين درخواست شهروندان از سامانه 137 اين منطقه طي اين مدت مربوط به آسفالت، مرمت و لكه‌گيري كوچه‌ها، خيابان‌ها و محله و سد معبر مصالح ساختماني بوده است.

گنجي با بيان اينکه 137  سامانه دريافت و پيگيري درخواست‌هاي شهروندان و پل ارتباطي آنان با شهرداري است، بيان کرد: با توجه به اينکه مرکز سامانه مديريت شهري 137، گامي موثر در راه دست يابي به مديريت يکپارچه شهري با تکيه بر فناوري ارتباطات است، از اين رو سامانه 137 تلاش مي‌کند از راه برقراري ارتباطي آسان و يکسان، مشارکت شهروندان را جلب کند و  براي رفع مشکلات شهري در کوتاه‌ترين زمان اقدام کند.

وي با اشاره به اينکه دريافت نيازها و خواسته‌هاي مردم از مجموعه شهرداري با توجه به آگاهي آنها نسبت به خلاءهاي موجود در سطح شهر و انتقال آن به مسوولين ذيربط مهمترين رسالت مرکز سامانه 137 محسوب مي‌شود، بيان کرد: در  اين مدت 74 تماس از ناحيه يک و 80 تماس از ناحيه دو  اين منطقه گرفته شده است.

مديرمنطقه سه شهرداري قزوين با اظهار اينکه براي حل برخي از مشکلات نياز  به زمان و برنامه ريزي وجود دارد، گفت:برخي از مشکلات در کوتاه ترين زمان مورد بررسي و رفع  آن در دستور کار  قرار مي‌گيرد.

پايان پيام 

تصاویر مرتبط