جمعه ۱۳۹۱/۰۳/۱۹

مديرعامل سازمان آرامستان ها خبر داد:

سکته هاي قلبي، مغزي و سرطان بيش ترين عامل مرگ و مير در قزوين

سکته هاي قلبي و مغزي و نيز انواع سرطان عارضه هايي هستند كه به ترتيب بيش ترين آمار مرگ و مير را در قزوين تشکيل مي دهند.

 

مديرعامل سازمان آرامستان هاي شهرداري قزوين گفت:  سکته هاي قلبي و مغزي و نيز انواع سرطان عارضه هايي هستند كه به ترتيب بيش ترين آمار مرگ و مير را در قزوين تشکيل مي دهند.
به گزارش روابط عمومي سازمان آرامستان هاي شهرداري قزوين، مجتبي منتظري با اعلام اين خبر تصريح كرد:آمار کل فوت شدگان شهر قزوين طي دو ماهه ابتداي سال جاري 511 نفر بوده که از اين مجموع 288 نفر را مردان، 201 را زنان و 22 نفر را نوزادان تشکيل مي دهند.
وي اظهار كرد:  بيش ترين تعداد فوت شدگان در مردان با عارضه قلبي 62 نفر و در زنان 55 نفر مي باشد.
وي اضافه كرد: کم ترين علت فوت طي دو ماه ابتداي سال جاري در بيماري هاي عفونت دستگاه تنفسي، شوک و خونريزي معده مشاهده شده است.
مديرعامل سازمان آرامستان هاي شهرداري،  با بيان اين که ميانگين سني در گذشتگان در دو ماهه ابتداي سال جاري 58 سال بوده است، بيان كرد: بررسي ها  نشان مي دهد که کم ترين سن فوت شدگان، بين پنج تا 9 سال و بيش ترين آن با آمار تقريبي 283 نفر 65 سال به بالا مي باشد.
منتظري در پايان تعداد فوت شدگان ناشي از تصادفات در دو ماه گذشته را 46 نفر اعلام کرد و افزود: از کل فوتي هاي شهر قزوين 253 نفر به حومه قزوين و ساير شهرستان ها منتقل و 259 نفر در آرامستان هاي داخل شهر و بهشت فاطمه دفن شده اند.

 

تصاویر مرتبط