سه‌شنبه ۱۳۹۱/۰۳/۱۶

مديرپايانه مسافربري آزادگان قزوين:

رسيدگي به مشكلات مسافران مهم ترين دغدغه سازمان پايانه است

رسيدگي به مسايل مسافران از مهم ترين دغدغه هاي سازمان پايانه هاست و اين سازمان با همكاري زير مجموعه خود، اقدامات موثري را در اين راستا انجام مي دهد.

 

مديرپايانه مسافربري آزادگان گفت: رسيدگي به مسايل مسافران از مهم ترين دغدغه هاي سازمان پايانه هاست و اين سازمان با همكاري زير مجموعه خود، اقدامات موثري را در اين راستا انجام مي دهد.
جواد ملاحسيني افزود: همكاري با ايستگاه هاي مستقر در ترمينال، همكاري با شركت هاي مسافربري از جمله اتوبوس، ميني بوس، سواري، تاكسي سرويس ويژه ترمينال، همچنين همكاري با سازمان ها و ادارات دولتي از مهم ترين اين فعاليت ها به شمار مي رود.
وي از رسيدگي به شكايات مسافرين و رانندگان، كنترل و نظارت بر نحوه عملكرد رانندگان و انتظامات از طريق دوربين هاي مدار بسته و پيگيري امور مربوط به اشياي مفقود شده مسافران جهت عودت آنها به صاحبانشان به عنوان ديگر اقدامات سازمان ياد کرد.
ملاحسيني، در پايان با اشاره به اين كه سازمان پايانه هاي مسافربري شهرداري، كليه اقدامات و برنامه ريزي هاي خود را بر پايه خدمات دهي هر چه بهتر به مسافران و همشهريان بنا نهاده، اظهار كرد: سازمان پايانه هاي مسافربري شهرداري، جهت ارتقاي سطح خدمات دهي بهتر به مسافريني كه به ترمينال مراجعه مي كنند، اقدام به بازسازي سرويس هاي بهداشتي و انتقال به شبكه فاضلاب شهري، آسفالت محوطه، افزايش ظرفيت پاركينگ ها و تفكيك پاركينگ سواري هاي كرايه خط تهران كرده است.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط