شنبه ۱۳۹۴/۱۱/۱۷

ارباب، کارشناس آموزش سازمان ترافيک شهرداري قزوين:

آئين اختتاميه مسابقه عکاسي با رويکرد تخلفات ترافيکي برگزار مي‌شود

علي ارباب، کارشناس آموزش سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: آئين اختتاميه مسابقه عکاسي با رويکرد تخلفات ترافيکي 19 بهمن ماه سال جاري در فرهنگسراي بانو قزوين برگزار مي‌شود.

به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين؛ارباب افزود: طرح مسابقه عکاسي با رويکرد تخلفات ترافيکي با همکاري سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين و پليس راهور به منظور افزايش ديد ترافيکي شهروندان نسبت به موضوعات ترافيکي به ويژه تخلفات اين حوزه برگزار شد.

وي با اشاره به موضوعات مسابقه عکاسي عنوان کرد: چراغ عابرپياده، پارک دوبله، پل هوايي و گذرگاه عابرپياده از جمله موضوعات مطرح شده در مسابقه عکاسي تخلفات ترافيکي بود.

مسئول واحد آموزش سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين تصريح کرد: در اين راستا شهروندان تا اول بهمن ماه سال جاري فرصت داشتند تا آثار خود را با استفاده از نرم‌افزارهاي گوشي‌هاي هوشمند مانند تلگرام و واتساپ به شماره 09301516070 و يا ايميل 9301516070M@gmail.com به دبيرخانه جشنواره واقع در سازمان  فرهنگي ورزشي ارسال کنند.

ارباب خاطرنشان کرد: نمايندگاني از سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين، پليس راهور، يک عکاس و يک نفر از سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين به عنوان داور 700 اثر ارسال شده به دبيرخانه جشنواره را بررسي کردند.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط