دوشنبه ۱۳۹۴/۱۱/۱۲

وزيري نژاد،مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين:

جشن بزرگ انقلاب 21 بهمن در قزوين برگزار مي شود

سعيد وزيري نژاد،مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين گفت:جشن بزرگ انقلاب چهارشنبه شب،21 بهمن ماه سالجاري در سالن آمفي تئاتر مجموعه دانشگاه فرهنگيان برگزار مي شود.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛سعيد وزيري نژاد در آستانه فرا رسيدن ايام‌الله دهه فجر افزود: اين ايان فرصتي است که يکبار ديگر به آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامي و اهداف بنيان‌گذار انقلاب توجه کرده و آن‌ها را به نسل چهارم ارائه بدهيم، در اين راستا بيش از 40 برنامه فرهنگي، هنري و ورزشي در جشن 37 سالگي انقلاب در ايام الله دهه فجر در دستور کار قرار گرفت که از آن جمله مي توان به جشن انقلاب اشاره کرد که به صورت زنده از شبکه استاني و يکي از شبکه هاي ملي براي شهروندان قزويني و هموطنان پخش خواهد شد.

وي اظهار کرد:اجراي ارکستر سازهاي بادي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين يکي از ويژه برنامه هاي جشن انقلاب است که در اين برنامه سرودهاي انقلابي دهه 57 بازسازي و در 21 بهمن‌ ماه در سالن آمفي‌تئاتر دانشگاه فرهنگيان اجرا مي گردد.

اين مسئول اجراي مسابقه،نمايش هاي طنز،سرگرمي با حضور هنرمندان و بازيگران سطح ملي و استاني، اجراي برنامه اي ويژه کودکان و نوجوانان با حضور شخصيت عروسکي خان بابا، تبيين دستاوردهاي انقلاب اسلامي در قالب فيلم و عکس را از ديگر ويژه برنامه هاي جشن بزرگ انقلاب برشمرد و گفت: ساير آيتم هاي اين جشن در حال برنامه ريزي است.

وزيري‌نژاد اضافه کرد:جشن انقلاب با همکاري سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين، صدا و سيماي استان قزوين و اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزار مي شود.

 

 

 

 

تصاویر مرتبط