یکشنبه ۱۳۹۴/۱۱/۱۱

ميزاني، معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين:

شهرداري قزوين در حوزه اتوبوسراني رتبه نخست کشور را کسب کرد

وهاب ميزاني، معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: شهرداري قزوين در حوزه اتوبوسراني رتبه نخست کشور را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومي معاونت حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين، وهاب ميزاني افزود: نخستين دوره جشنواره برترين عملكرد شهرداري‌ها در قالب جايزه جهاني بهترين تجارب و راهبردهاي محلي (Best Practice) برنامه اسكان بشر ملل متحد (UN-HABITAT) و به منظور فراهم کردن زمينه لازم جهت حضور شهرداري‌ها در مجامع بين‌المللي برگزار شد.

وي اضافه کرد: شهرداري قزوين در اين جشنواره حضور چشمگيري داشت و موفق شد در حوزه اتوبوسراني رتبه نخست کشوري را کسب کند.

معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين عنوان کرد: در زمينه حمل و نقل و ترافيک 31 پروژه برتر کشوري انتخاب و به عنوان الگو معرفي شد که رتبه نخست حوزه اتوبوسراني مربوط به شهرداري قزوين بود.

ميزاني با اشاره به ويژگي هاي ممتازي که موجب کسب رتبه برتر کشوري توسط اتوبوسراني شد، تصريح کرد: با استفاده از سامانه AVL اتوبوسراني به کسب اين رتبه دست پيدا کرديم که مزاياي آن شامل نظارت دقيق روي ناوگان اتوبوسراني و کنترل و تردد اتوبوس ها جهت حفظ جان مسافران است.

وي با اشاره به ساير مزاياي استفاده از اين سامانه گفت: کاهش زمان سفر و حضور به موقع اتوبوس ها در ايستگاه ها، اطلاع رساني به مردم جهت استفاده از ناوگان از ديگر مزاياي استفاده از سامانه AVL اتوبوسراني به شمار مي رود.

معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين بيان کرد: تردد اتوبوس هاي تحت نظارت سازمان اتوبوسراني شهرداري قزوين در هر يک از ايستگاه هاي اتوبوس سطح شهر بين 5 تا 7 دقيقه بوده و مسافران براي استفاده از خدمات اتوبوسراني مدت زمان بيشتر از 7 دقيقه را در هر ايستگاه صرف نمي کنند.

ميزاني خاطرنشان کرد: همچنين بستري فراهم شده تا شهروندان قزويني بتوانند با ارسال پيامک متوجه شوند چند دقيقه زمان لازم است تا اتوبوسراني وارد ايستگاه مورد نظر آنان شود.

وي افزود: به منظور دريافت نظرات، پيشنهادات وانتقادات شهروندان نيز يک سامانه پيامکي در اختيار شهروندان قرار گرفته است تا اين سازمان بتواند با بهره مندي از نظرات شهروندان خدمات مطلوب تري را ارائه دهد.

معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين يادآور شد: سازمان اتوبوسراني شهرداري قزوين آمادگي خود را نسبت به انتقال تجربيات کسب شده در اين زمينه به ساير شهرها اعلام مي کند.


 

تصاویر مرتبط