یکشنبه ۱۳۹۱/۰۲/۱۰

صادقي مدير منطقه يک شهرداري قزوين خبر داد :

افزايش درآمد 15 درصدي منطقه يک شهرداري قزوين در سال 90

مدير منطقه يك شهرداري قزوين از افزايش 15 درصدي بودجه درآمدي اين منطقه در سال گذشته خبر داد.

 

فرامرز صادقي با اعلام اين خبر گفت: بودجه درآمدي منطقه در سال جاري به 124 ميليارد و 327 ميليون ريال رسيده كه اين ميزان نسبت به سال گذشته 15 درصد رشد داشته است.
وي با بيان اينكه اين افزايش درآمد براي اولين بار از زمان تاسيس منطقه يك شهرداري قزوين رخ داده و به طور كامل محقق شده است اضافه كرد: بودجه درآمدي منطقه قبل از اصلاح 114 ميليارد و 700 ميليون ريال بود كه پس از اصلاح اين رقم 124 ميليارد و 327 ميليون ريال افزايش يافت، كه اين امر نشان دهنده رشد شش درصدي بودجه منطقه بعد و 15 درصدي آن قبل از اصلاح بودجه است و اين درآمد با تلاش و همکاري پرسنل منطقه و رهنمودهاي شهردار محترم قزوين صورت پذيرفته است.
وي افزود : درآمد سال جاري منطقه با رشد 15درصدي به مبلغ 143 ميليارد و 690 ميليون ريال مصوب گرديد و جهت اجراي پروژه هاي عمراني منطقه اعتبارات لازم پيش بيني شده و در سال گذشته شاهد پيشرفت فيزيکي بيش از 95 درصد بوده ايم.
مدير منطقه يك شهرداري در ادامه از پياده رو سازي سطح منطقه، آماده سازي و احداث تقاطع غير همسطح در بلوار ابوترابي، احداث بوستان ملا خليل و بستر سازي رودخانه نواب به عنوان مهم ترين پروژه هاي عمراني سطح منطقه در سال جاري نام برد.
صادقي با اشاره به اينكه بافت فرسوده بيش از 80 درصد منطقه يك را در بر مي گيرد بيان كرد: علاوه بر موضوع بافت فرسوده و دغدغه بازسازي آن، عدم وجود زيرساخت هاي مناسب شهري و فرسوده بودن آن و وجود بيش از دو هزار حلقه چاه دفع آبهاي سطحي از ديگر مسايل و معضلات موجود در سطح منطقه يك شهرداري قزوين مي باشد.
وي در پايان وجود 150 هكتار آثار تاريخي، فرهنگي، مذهبي و گردشگري و نيز قرار داشتن 5 مسير اصلي مواصلاتي شهري و همچنين وجود دو بازار در منطقه يك شهرداري، را از ويژگي هاي منحصر به فرد اين منطقه عنوان كرد.
در پايان صادقي مدير شهرداري منطقه يک از بهره برداري تعدادي از پروژه هاي عمراني سطح منطقه با اعتباري بالغ بر 45 ميليارد ريال در آينده اي نزديک خبر داد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط