دوشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۰۴

پروژه پیاده رو سازی بلوار جمهوری اسلامی به مراحل پایانی خود رسید

سید رضی مدیر منطقه یک شهرداری قزوین از مراحل پایانی پروژه کف سازی و پیاده روسازی قسمتی از کمر بندی جمهوری اسلامی با هدف استانداردسازی معابر، بهبود عبور و مرور و افزایش رفاه شهروندان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی منطقه یک شهرداری قزوین؛ سید مهدی حاجی سید رضی با بیان این خبر افزود: از آنجا که پیاده روهای شهر می تواند نقشی اساسی در ارتقای سلامت و تسهیل عبور و مرور شهروندان ایفا نماید منطقه یک  تاکید زیادی بر افزایش سطح نوسازی و مناسب سازی معابر عمومی منطقه دارد.

 

این مقام مسئول افزود: با توجه به فرسودگی و ناهمواری پیاده روهای بعضی از مسیرهای سطح منطقه، بهسازی پیاده رو کمر بندی جمهوری اسلامی در سطح 150متر طول و با اعتبار 3 میلیارد ریال در حال اتمام است.

 

 مدیر منطقه یک شهرداری قزوین اضافه کرد: عملیات پیاده روسازی کمر بندی جمهوری اسلامی شامل مراحل خاکبرداری، زیرسازی، بتن ریزی ، جدول گذاری ، کفپوش بتنی و کفسازی مسیر با کفپوش بتنی است.

 

وی افزود: پیاده رو ها به عنوان یکی از اماکن پر تردد برای استفاده عموم شهروندان حائز اهمیت بوده و یکی از مهم‌ ترین دغدغه‌ های مدیریت شهری، ارتقا کیفی سطح پیاده رو ها و ایمنی بخشی به تردد عابرین پیاده بوده است که در همین راستا با تلاش همکاران معاونت عمرانی  این منطقه؛ عملیات شناسایی نقاط آسیب دیده در سطح این منطقه ادامه دارد.

 

سید رضی اضافه کرد: رضایتمندی شهروندان را سرمایه و تکیه‌گاهی برای مدیریت شهری قزوین دانست و خاطر نشان کرد: تلاش می‌کنیم تا با شناسایی بهتر نیازهای شهروندان و برنامه‌ریزی به موقع و صحیح برای رفع آن‌ها، احساس رضایتمندی و رفاه را در آنان افزایش دهیم.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط