سه‌شنبه ۱۳۹۱/۰۲/۰۵

نصرتي، شهردار قزوين:

16 پروژه مهم شهري قزوين در هفته شوراها کلنگ زني و افتتاح مي شود

شهردار قزوين از کلنگ زني و افتتاح 16 پروژه مهم شهري به مناسبت هفته شوراها خبر داد.

 

شهردار قزوين گفت : 16 پروژه مهم شهري و تاثيرگذار در هفته شوراها کلنگ زني و افتتاح مي شود.
مسعود نصرتي در خصوص پروژه ها افزود: پروژه استوديو شهر قزوين با اعتبار 3 ميليارد ريال طي 6 ماه آماده بهره برداري شده است و کلنگ احداث پل ارتباطات نيز با اعتبار 11 ميليارد ريال به زمين زده خواهد شد که طي 12 ماه به بهره برداري خواهد رسيد.
وي در ادامه از کلنگ زني احداث پل ايثارگران با اعتبار 180 ميليارد ريال طي 24 ماه خبر داد و افزود: پروژه مرمت و احياي بدنه پاساژ ساربان ها در ميدان آزادي با اعتبار 500 ميليون ريال به بهره برداري مي رسد .
شهردار قزوين به افتتاح و احياي بدنه تالار ايران در خيابان سپه با اعتبار 3 ميليارد ريال اشاره کرد و گفت: مرمت و احياي عمارت اداره راه و موزه بلديه نيز با اعتبار يک ميليارد و 460 ميليون ريال که طي 18 ماه صورت گرفته است نيز به بهره برداري مي رسد .
نصرتي از افتتاح سالن جديد اجتماعات عمارت شهرداري قزوين که با اعتبار يک ميليارد و 235 ميليون ريال طي 16 ماه به اتمام رسيده است خبر داد و گفت : مرمت و احياي چهار سوق و راسته قيصريه نيز با اعتبار 30 ميليارد ريال طي 8 ماه توسط سازمان نوسازي و بهسازي شهر قزوين صورت گرفته است نيز در ابتداي سال در نمايشگاه بازي و اسباب بازي در معرض ديد شهروندان قرار گرفت به طور رسمي افتتاح مي رسد.
وي هزينه کف سازي محوطه گلزار شهداي قزوين را 6 ميليارد ريال اعلام کرد و افزود: احداث پارکينگ محوطه سعدالسلطنه در گذر برق با اعتبار 25 ميليارد ريال که طي 12 ماه به بهره برداري مي رسد صورت مي گيرد .
شهردار قزوين در ادامه از کلنگ زني پروژه مرمت و احياي سراي بهشتيان و حياط سعدالسلطنه به ترتيب با اعتبار 15 و 20 ميليارد ريال خبر داد و افزود: بهره برداري از 5 ساعت اذان گو با اعتبار 84 ميليون ريال نيز از پروژه هاي ديگر در هفته شوراها است .
نصرتي از احداث توقفگاه اتوبوس در ابتداي جاده نجف آباد با اعتبار 15 ميليارد ريال و کلنگ زني پروژه احداث پايانه نسيم شمال با اعتبار 7 ميليارد ريال و مکانيزاسيون جمع آوري و حمل پسماند در ايستگاه شماره 2 با اعتبار يک ميليارد و 158 ميليون ريال خبر داد .
شايان ذکراست؛ روز 13 اريبهشت ماه 16 پروژه مهم شهري قزوين در هفته شوراها کلنگ زني و افتتاح مي شود.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط