یکشنبه ۱۳۹۱/۰۲/۰۳

حق لطفي، معاون فني و عمراني شهرداري قزوين:

تقاطع‌هاي غيرهمسطح شهيد مطهري، سرداران و نصر قبل از بازگشايي مدارس به بهره‌برداري مي‌رسد

تلاش خواهد شد پروژه تقاطع‌هاي غيرهمسطح شهيد مطهري، سرداران و نصر قبل از بازگشايي مدارس در اول مهرماه سال جاري به بهره‌برداري برسد.

 

معاون فني و عمراني شهرداري قزوين گفت: در تلاش هستيم پروژه تقاطع‌هاي غيرهمسطح شهيد مطهري، سرداران و نصر را قبل از بازگشايي مدارس در اول مهرماه سال جاري به بهره‌برداري برسانيم.
به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين؛ مسعود حق‌لطفي در جريان بازديد فرماندار قزوين و معاون عمراني استانداري قزوين از پروژه تقاطع‌هاي غيرهمسطح شهرداري قزوين افزود: طبق برنامه زمانبندي شده، پروژه تقاطع‌هاي غيرهمسطح شهيد مطهري، سرداران و نصر بايد اول آبان ماه سال جاري به بهره برداري برسد که قصد داريم با سرعت دادن در روند اجراي پروژه‌ها قبل از  بازگشايي مدارس در مهرماه سال جاري به بهره برداري برسند.
حق لطفي با بيان اينکه 75درصد از عمليات خاکبرداري پروژه تقاطع غيرهمسطح نصر به اتمام رسيده است، افزود: خردادماه سال جاري عمليات بتن ريزي پروژه تقاطع غيرهمسطح نصر به اتمام خواهد رسيد.
وي با اظهار اينکه در حال حاضر مشکل حادي در روند اجراي اين پروژه نداريم، افزود: روند عمليات اجرايي اين پروژه طبق برنامه زمان‌بندي است و در حال حاضر 70نفر به طور مستقيم در اجراي اين پروژه کار مي‌کنند.
معاون فني و عمراني شهردار قزوين بيان کرد: احداث پروژه غيرهمسطح 9دي و 7دي تجربه اول مديريت شهري بود که طبق برنامه زمان بندي شده به اتمام رسيد و اميدواريم در تجربه دوم زودتر از موعد عمليات اجرايي پروژه را به اتمام برسانيم.
اين مقام مسوول با اظهار اينکه براي اجراي اين پروژه از مشاوران و پيمانکاران توانمند استفاده شده است، بيان کرد: پروژه تقاطع غيرهمسطح نصر از 56 درصد پيشرفت فيزيکي برخوردار است.
وي در خصوص پروژه تقاطع غيرهمسطح سرداران گفت: اين پروژه از 36 درصد پيشرفت فيزيکي برخوردار است که طبق برنامه زمان‌بندي در حال اجرا است و پروژه تقاطع غيرهمسطح شهيد مطهري هم طبق برنامه زمان بندي شده در حال اجرا است و از زمان عقب نيستيم.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط