یکشنبه ۱۳۹۱/۰۲/۰۳

حبيبي، معاون امور عمراني استاندار قزوين:

احداث پروژه‌ تقاطع‌هاي غيرهمسطح در قزوين بايد از نظر کيفيت و سرعت در کشور بي نظير باشد

معاون امور عمراني استاندار قزوين و فرماندار قزوين از روند عمليات اجرايي پروژه تقاطع‌هاي غيرهمسطح شهر قزوين بازديد کردند.

 

معاون امور عمراني استاندار قزوين گفت: روند عمليات اجرايي پروژه‌ تقاطع‌هاي غيرهمسطح در شهر قزوين بايد از نظر کيفيت و سرعت در کشور بي نظير باشد.
 
به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين؛ منوچهر حبيبي در جريان اين بازديد با بيان اينکه رضايت از عملکرد مديريت شهري بستگي به روان بودن شبکه حمل و نقل و تسريع در اجراي پروژه‌هاي عمراني دارد، افزود: مديريت شهري هر چقدر اقدام به احداث برج يا پروژه‌هاي ديگر کند اما شبکه حمل و نقل شهر روان نباشد شهروندان از عملکرد شهرداري ناراضي خواهند بود.
 
وي با اشاره به اينکه سرعت دادن به اجراي پروژه‌هاي عمراني در کنار حفظ کيفيت براي شهروندان بسيار ارزشمند است، بيان کرد: شهروندان روزانه با شبکه حمل و نقل در ارتباط هستند و مرتفع کردن مشکلات حمل و نقل رضايت شهروندان را به دنبال دارد.
وي با اظهار اينکه پروژه‌ تقاطع‌هاي غيرهمسطح در شهر قزوين بايد  10 سال پيش اجرايي مي‌شد، افزود: با توجه به جمعيت شهر قزوين، اين شهر ظرفيت اجراي پروژه‌هاي کلان و حتي کلان شهر شدن دارد.
معاون امور عمراني استاندار قزوين اظهار کرد: افتتاح پروژه‌ تقاطع‌هاي غير همسطح نصر، سرداران و شهيد مطهري  قبل از مهرماه سال جاري کمک شاياني در روان کردن ترافيک خواهد داشت.
 
وي با تصريح اينکه احداث تقاطع‌هاي غيرهمسطح مبلمان شهري قزوين را ارتقا مي‌دهد، بيان کرد: انتظار اين است که اين پروژه مهم با سرعت بيشتري اجرايي شود به شرطي که از کيفيت آن کاسته نشود.
 
وي گفت: کوچکترين بي‌دقتي در اجراي اين پروژه کلان، لذت استفاده از اين پروژه‌ها از شهروندان گرفته خواهد شد.
حبيبي اظهار کرد: اميدواريم در سرعت و کيفيت اجراي پروژه تقاطع‌هاي غيرهمسطح در کشور رکورد بزنيم.
وي افزود: کيفيت و زمان اجراي اين پروژه به گونه‌اي باشد که براي ساير شهرداري‌ها الگوي خوبي باشيم.
گفتني است؛ در پايان جريان اين بازديد فرماندار قزوين و معاون عمراني  استاندار قزوين در جريان مشکلات اجرايي اين پروژه قرار گرفتند و قول مساعد براي همکاري و رفع مشکلات دادند.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط