پنجشنبه ۱۳۹۱/۰۱/۳۱

رهبري منش،معاون طرح و برنامه شهرداري قزوين؛

تحليل پرسش دوم از پرسشنامه سنجش رضايت شهروندان

شهرداري قزوين طي سالهاي اخير نگاه ويژه اي به احداث و مرمت پياده رو ها داشته است اين موضوع از چند جنبه حائز اهميت مي باشد .

معاون شهردار قزوين گفت: در پي نظرسنجي از شهروندان محترم که در طي سالهاي 1389 و 1390 ازسطح شهر قزوين داشتيم ، سعي بر آن است که طي هر شماره از هفته نامه به يکي از سوالهاي مطروحه بپردازيم در پرسش دوم ، رضايت از پياده روسازي در سطح شهر مورد سوال قرار داده ايم شهرداري قزوين طي سالهاي اخير نگاه ويژه اي به احداث و مرمت پياده رو ها داشته است.اين موضوع از چند جنبه حائز اهميت مي باشد .
رهبري منش افزود:  يکي از ديد و منظر شهري و کمک به زيباسازي محيط شهري و ديگري احترام به حقوق شهروندي و کمک به ارتقاء و بهبود سطح آرامش رواني شهروندان هنگام پياده روي .
وي ادامه داد: با توجه به مساحت بالاي پياده رو سازي طي سالهاي 1388 الي 1390 به نحوي که عملکرد سال 90 حدود سه برابر سال 89 بوده است ، اميدواريم شاهد بهبود سطح رضايت شهروندان در اين زمينه باشيم. پرسش دوم در پرسشنامه سنجش رضايت شهروندان از عملکرد شهرداري در خصوص درصد رضايت از ساخت و مرمت پياده روها ، تعمير و مومت پل هاي روي جوي ها و جداول بود و همانطور که در نمودار ها مشاهده مي شود ميزان رضايتمندي در سال 1390 نسبت به سال 1389 با 3درصد افزايش روبرو شده است.
لازم به ذکر است تعداد پرسشنامه هاي توزيع شده در سطح شهر 5400عدد بوده است. درصد رشد کم رضايت مندي در مقايسه با رشد فزاينده عملکرد شهرداري در مبحث پياده روسازي نشانگر لزوم توجه بيشتر به خواست هاي مردمي و تهيه پيوست فرهنگي اجتماعي براي پروژه هاي عمراني مي باشد.
 
 

تصاویر مرتبط