چهارشنبه ۱۳۹۰/۱۲/۲۴

پيش از ظهر امروز با حضور مسوولان ارشد استاني و شهري؛

چهار پروژه شهرداري قزوين با اعتباري بالغ بر 60 ميليارد ريال به بهره برداري رسيد

با حضور مسوولان ارشد استاني و شهري به مناسبت فرا رسيدن فصل بهار و ارايه خدمات بيشتر به شهروندان قزويني، چهار پروژه شهري با اعتباري بالغ بر 60 ميليارد ريال به بهره برداري رسيد.

 

مسعود نصرتي، شهردار قزوين گفت: اميدواريم با راه اندازي سامانه 137 با رويکرد جديد براي ارتباط مستقيم و صحيح با شهروندان قزويني در حداقل زمان به مشکلات آنان رسيدگي شود.
 
به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين؛ نصرتي در مراسم افتتاحيه چهار پروژه شهري با حضور مسوولان ارشد استاني و شهري افزود: مرکز 137 با رويکرد جديد آغاز به کار کرده است و همه ضعف‌هاي گذشته در ارتباط با شهروندان مرتفع خواهد شد.
وي با بيان اينکه اصلاحات خوبي با الگوگيري از سامانه ارتباط با شهروندان در تهران صورت گرفته است، بيان کرد: در اين سامانه 512 گروه و زير موضوع  در خصوص نيازهاي شهروندان تعريف شده است که توسط اين سامانه با سرعت بيشتري پيگيري خواهد شد.
شهردار قزوين با اشاره به اينکه زمان پاسخگويي به شهروندان توسط اين سامانه 48 ساعت است، گفت: اميدواريم با راه اندازي مجدد اين مجموعه در حداقل زمان خدمات بيشتر و مناسب تري به شهروندان ارايه و پيگيري شود.
اين مقام مسوول با اعلام اينکه سامانه 1888 در آينده نزديک نيز راه اندازي خواهد شد، افزود: اين سامانه در راستاي رسيدگي به شکايات شهروندان از مديريت شهري مي باشد.
سرهنگ علي رضايي مدير سامانه 137 شهرداري قزوين در ادامه با تشريح نحوه کار و ارتباط با شهروندان توسط سامانه 137 گفت: سامانه 137به صورت زنده از ساعت 7 صبح تا 9 شب در خدمت شهروندان است و از 9 شب تا 7 صبح شهروندان مي توانند از طريق پيغام‌گير درخواست‌هاي خود را عنوان کنند.
رضايي با بيان اينکه در صورت نياز شب ها نيز به صورت مستقيم با شهروندان در ارتباط خواهيم بود، بيان کرد: رسيدگي به مشکلات و در خواست هاي که شهروندان از طريق اين سامانه اعلام مي‌کنند توسط کارشناسان رسيدگي و نظارت خواهد شد و همچنين با ارتباط مجدد با شهروندان صحت اجراي رسيدگي به درخواست هاي آنان پيگيري خواهد شد.
وي اضافه کرد: در ايام تعطيل نيز سامانه 137 نيز فعال است.
گفتني است؛ بعد از راه اندازي سامانه 137 شهرداري قزوين با حضور مسوولان ارشد استان قزوين، پل عابر پياده مکانيزه به صورت مشارکتي با سرمايه گذار در چهار راه ولي عصر(عج) که يکي از نيازهاي مهم شهروندان بود به بهره برداري  رسيد.
همچنين در ادامه  نيز ايستگاه مکانيزه در پايانه شهيد بهشتي با اعتبار 140ميليون تومان که هر روز 45 هزار نفر در اين پايانه رفت و آمد دارند به بهره برداري رسيد.
اين ايستگاه مجهز به سيستم گرمايشي و سرمايشي، دوربين مدار بسته و نمايشگر منتظر زمان اتوبوس  است.
بنا بر اين گزارش ، در ادامه نيز 5 دستگاه ميني بوس و 35 دستگاه اتوبوس جديد براي حذف ناوگان فرسوده وارد ناوگان سازمان اتوبوسراني شهرداري قزوين شد.
همچنين سامانه پيامک 3000281 نيز براي اطلاع از زمان رسيدن اتوبوس با ارايه کد ايستگاه اتوبوس  به شماره پيامک مورد بهره برداري قرار گرفت.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط