چهارشنبه ۱۳۹۰/۱۲/۲۴

حبيبي، معاون عمراني استانداري قزوين:

ارتباط با شهروندان با راه اندازي سامانه 137 تسهيل خواهد شد

شاهد تحولات خوبي در شهر قزوين با اجراي پروژه‌هاي مهم توسط شهرداري قزوين هستيم.

 

منوچهرحبيبي، معاون عمراني استانداري قزوين  گفت: مديريت شهري قزوين توانسته است براي توسعه شهر قزوين گام هاي خوبي در بخش هاي مختلف شهري بردارد.
به گزارش اداره روابط شهرداري قزوين؛ حبيبي در مراسم افتتاح چهار پروژه شهري توسط شهرداري قزوين در آستانه سال جديد افزود: شهرداري قزوين يکي از نهادهاي مي باشد که بيشترين ارتباط را با شهروندان دارد و با راه اندازي سامانه 137 با رويکرد جديد ارتباط با شهروندان تسهيل خواهد شد.
وي با اظهار اينکه با توجه به تنوع ارايه خدمات به شهروندان توسط شهرداري فعاليت سامانه 137 با ساماندهي مناسب يکي از ضرورت هاي مهم مديريت شهري براي ارايه خدمات مطلوب به شهروندان است، گفت: حجم کاري سامانه 137 بالا است بر اين اساس بايد با دقت بيشتري به درخواست هاي شهروندان پاسخ داده شود تا نارضايتي خاصي به وجود نيايد.
معاون استاندار قزوين اضافه کرد: توجه و پيگيري درخواست هاي شهروندان از طريق سامانه 137 تاثير بسزايي در رضايت مندي شهروندان از عملکرد شهرداري قزوين در همه زمينه ها دارد.
اين مقام مسوول ادامه داد: در صورتي که به درخواست هاي شهروندان توسط اين سامانه بي توجهي شود شهروندان حتي کارهاي بزرگ شهرداري را ناديده خواهند گرفت.
وي تاکيد کرد: به طور جدي درخواست هاي شهروندان از طريق سامانه 137 پيگيري شود تا عملکرد شهرداري و تلاش هاي که اين مجموعه مي کند توسط شهروندان ناديده گرفته نشود.
حبيبي همچنين در خصوص افتتاح ايستگاه مکانيزه اتوبوس گفت: هدفمند کردن يارانه ها باعث شد صنعت حمل و نقل در کشور دگرگون شود و اتفاقات خوبي را در اين صنعت شاهد باشيم.
وي تصريح کرد: افتتاح اين نوع پروژه ها باعث خواهد شد مردم از حمل و نقل عمومي بيشترين استفاده را کنند که اين موضوع تاثير بسزايي در کاهش ترافيک و جلوگيري از آلودگي ها خواهد گذاشت.
معاون عمراني استاندار قزوين افزود: با توجه به اينکه دولت کمک هاي خوبي در نوسازي ناوگان عمومي دارد مديران شهرداري بايد از اين ظرفيت ها استفاده بهينه کنند.
پايان پيام      

 

تصاویر مرتبط