چهارشنبه ۱۳۹۰/۱۲/۲۴

عرشيان، مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين:

تابلوها و علايم ترافيکي شهر قزوين کد گذاري مي شود

تابلوهاي ترافيکي سطح شهر توسط سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين ساماندهي و مديريت مي‌شود.

 

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: کليه تابلوهاي ترافيکي در سطح شهر در راستاي به روز رساني ساماندهي و مديريت مي شود.
به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين؛ اسماعيل عرشيان با بيان اينکه اين طرح بر اساس برداشت کامل از مکان‌هاي جغرافيايي دقيق تابلوها و اطلاعات فني عملياتي مي شود، افزود: اطلاعات جمع آوري شده شامل نوع تابلوها، ميزان خرابي ها، نوع شبرنگ و شرکت سازنده و ميزان بازتاب نوروکليه مشخصات کيفي و کمي علايم عمودي مي باشد که در قالب بانک هاي اطلاعاتي گردآوري ميگردد.
وي با اشاره به اينکه براي تعمير و نگه داري تابلوها از خروجي هاي بانک اطلاعاتي فوق استفاده خواهد شد، بيان کرد: اين اقدام داراي قابليت به روز رساني مي باشد که مطابق با تغييرات و تعميرات انجام شده در سطح شهر خواهد بود.
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين تصريح کرد: اين طرح داراي مصوبه هيئت مديره سازمان حمل و نقل و ترافيک مي باشد که در مرحله اول در منطقه يک شهرداري قزوين به عنوان پايلوت  اجرايي خواهد شدو در سال آتي در کل شهر قابل اجرا خواهد بود.
اين مسوول اظهار کرد: برداشت و کد گذاري علايم عمودي ترافيکي با شرايط فوق براي نخستين بار در کشور در شهر قزوين صورت ميگيرد و بر اساس اين طرح کليه علايم ترافيکي به روز رساني خواهد شد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط