سه‌شنبه ۱۳۹۰/۱۲/۲۳

در راستاي برگزاري دومين جشنواره بازي و اسباب بازي در نوروز91؛

جهت حرکت خودروها در خيابان امام خميني(ره) به صورت موقت دوطرفه مي‌شود

با برگزاري دومين جشنواره و نمايشگاه بازي و اسباب بازي کودکان ديروز و امروز در نوروز 91 جهت حرکت خودروها در خيابان امام خميني (ره) به صورت موقت دوطرفه مي‌شود.

 

مديرعامل سازمان ترافيک و حمل و نقل شهرداري قزوين گفت: با توجه به برگزاري دومين جشنواره و نمايشگاه بازي و اسباب بازي کودکان ديروز و امروز در نوروز 91 و در راستاي رفاه حال بازديدکنندگان از اين جشنواره جهت حرکت خودروها در خيابان امام خميني (ره) به صورت موقت دوطرفه مي‌شود.
به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين؛ اسماعيل عرشيان با اعلام خبر فوق افزود: اين اقدام همچنين در راستاي جذب مسافران و گردشگران براي بازديد از اين جشنواره و نمايشگاه و دسترسي راحت به مکان برگزاري جشنواره و نمايشگاه در دستور کار قرار گرفته است.
وي با بيان اينکه اين تصميم مصوبه کميته فني شوراي ترافيک شهرداري قزوين مي باشد، بيان کرد: طرح عبوردو طرفه خودروها در خيابان امام خميني(ره) از حدفاصل ميدان 22بهمن تا ميدان آزادي صرفادر زمان برگزاري جشنواره و نمايشگاه اجرايي مي‌شود که از 1لغايت 12 فروردين ماه 91برگزار خواهد شد. 
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين اضافه کرد: همچنين براي آسايش بازديدکنندگان از دومين جشنواره و نمايشگاه بازي و اسباب بازي کودکان ديروز و امروز در نوروز  91 ساماندهي پارک هاي حاشيه اي و  تامين پارکينگ خودروها در  5 پارکينگ مسطح در خيابان امام خميني(ره) با ظرفيت 310خودرو براي ارايه خدمات در دستورکار قرار گرفته است.
اين مسوول اضافه کرد: اميدواريم طبق برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته بازديدکنندگان برگزاري دومين جشنواره و نمايشگاه بازي و اسباب بازي کودکان ديروز و امروز در نوروز  91 از نظر تردد و پارکينگ خودروها با مشکل خاصي مواجه نشوند و اين مديريت در تلاش است در اين راستا رضايت و رفاه بازديدکنندگان را به دست آورد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط