دوشنبه ۱۳۹۰/۱۲/۱۵

کاظمي، مدير عامل سازمان پارک ها و فضاي سبز شهرداري :

مراسم جشن درختکاري قزوين در حاشيه بلوار شهيد باهنر برگزار مي شود

همزمان با آغاز هفته منابع طبيعي، مراسم با شکوه جشن درختکاري امروز دوشنبه با همکاري سازمان پارک ها و فضاي سبز و اداره کل منابع طبيعي استان قزوين در حاشيه بلوار شهيد باهنر برگزار مي شود.

 

مدير عامل سازمان پارک ها و فضاي سبز شهرداري با تبريک هفته منابع طبيعي و روز درختکاري گفت: اين مراسم همچون سال هاي گذشته با مشارکت و همراهي تشکل هاي مردمي ، سازمان هاي مردم نهاد زيست محيطي، مديران و مسئولين استان و شهر ، با هدف ترويج فرهنگ درخت و درختکاري و اشاعه آن در بين شهروندان اجرا مي شود .
سيد مهدي کاظمي گفت: برنامه جشن درختکاري راس ساعت 9 صبح امروز با گردهمايي مديران شهر و استان و تشکل هاي مردمي و جمعي از دوستداران فضاي سبز ، منابع طبيعي و محيط زيست در سالن آمفي تئاتردانشگاه علوم پزشکي با اجراي ويژه برنامه هاي متنوع و سخنراني آغاز و در ادامه مراسم ويژه اين روز با کاشت نهال در بخشي از باغ حاشيه بلوار شهيد باهنر گرامي داشته مي شود.
کاظمي در خصوص ويژه برنامه هاي سازمان به اين مناسبت به توزيع رايگان نهال و درختچه بين شهروندان از مورخه ( 15 اسفند لغايت 21 اسفند) ، توزيع رايگان درخت خرمالو همراه با دستورالعمل کاشت و نگهداري بين شهروندان ساکن در محله ملاصدرا ( پايلوت) ، نصب پيام هاي فرهنگي و آموزشي در فيکسچرهاي موجود در سطح شهر و بوستان ها، آغاز طرح واکاري درختان در معابر شهري ، آغاز   طرح کاشت گل هاي فصلي، جايگذاري فلاورباکس هاي گل در نقاط مختلف شهر ، کاشت گسترده گل و گياه فصلي در شهر و ... اشاره کرد.
 پايان پيام

 

تصاویر مرتبط