یکشنبه ۱۴۰۱/۱۱/۲۳

توسط سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین؛

جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در کهن شهر مینودری قزوین برگزار شد

جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور حسین صلح جو، تاکسیرانان و خانواده هایشان توسط سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین در ورزشگاه شهید بابایی قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین، وثوق نیا، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهردار قزوین با اعلام این خبر افزود: بخش های مختلف نمایش طنز توسط کمدین های مطرح استانی به همراه برنامه های مفرح و شاد دیگر به مناسبت گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برای حضار به اجرا درآمد.

 

محمد رضا وثوق نیا افزود:همچنین در این مراسم از هفت راننده با سابقه و پیشکسوت تاکسی و سه راننده پیشکسوت و با سابقه حمل بار درون شهری، پنج راننده امانتدار تاکسی که اشیاء جا مانده در تاکسی را به صاحبانشان بازگردانده بودند و سه راننده شاخص و نمونه تاکسی به دلیل اهدای کفش به کودک کار، جا به جایی رایگان افراد دارای معلولیت و رفتار حسنه و انسانی با مسافرین تقدیر به عمل آمد.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد:با توجه به اهمیت ورزش در سلامتی و نشاط و شادابی رانندگان تاکسی و وانت بار، هر ساله به مناسبت 26 آذر روز ملی حمل و نقل، یک دوره مسابقه فوتسال بین تاکسیرانان ناوگان بزرگ سازمان تاکسیرانی برگزار می شود.

 

وثوق نیا اضافه کرد: در این دوره از مسابقات 12 تیم به رقابت پرداختند که در دیدار نهایی که هم زمان با ایام دهۀ مبارکه فجر انجام شد، تیم قائم بر تیم شهید بهشتی غلبه کرد و موفق شد مقام قهرمانی را از آن خود کند. در بازی رده بندی نیز تیم شهدای ناصرآباد بر تیم شهدای فارسیان پیروز شد و به مقام سومی دست یافت.

 

وی خاطرنشان کرد: در این مراسم از سه تیم برتر این دوره از مسابقات با اهدای جام، لوح تقدیر و هدایای تقدیر بعمل آمد.

 

پایان پیام.

 

تصاویر مرتبط