سه‌شنبه ۱۳۹۰/۱۲/۰۹

عرشيان، مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين:

چراغ هاي راهنمايي سطح شهر قزوين به مناسبت سال نو بازنگري و مرمت مي‌شوند

چراغ هاي راهنمايي سطح شهر قزوين به مناسبت فرا رسيدن سال نو و به منظور ارايه خدمات بهتر و جلوگيري از نواقص تجهيزات فني بازنگري و مرمت مي شوند.

 

اسماعيل عرشيان، مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: بازنگري و مرمت چراغ هاي راهنمايي سطح شهر به مناسبت فرا رسيدن سال نو و به منظور ارايه خدمات بهتر و جلوگيري از نواقص تجهيزات فني در دستور کار اين سازمان قرار گرفته است. 
به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين؛ عرشيان مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين با بيان اينکه در حال حاضر 53 تقاطع سطح شهر بوسيله چراغ هاي راهنمايي کنترل و مديريت مي شود که از اين تعداد 36 مورد به صورت فرماندهي (زمان دار) و ما بقي به صورت چشمک زن مي باشند.
عرشيان با تصريح اينکه چراغ هاي راهنمايي يک تقاطع متشکل از دستگاه‌هاي فرماندهي که غالبا از نوع pritimeو فانوس هاي 2 و 3 خانه معکوس شمار مي باشد که در اثر عوامل جوي و انساني و نوسانات برقي در اثر گذر زمان دچار نواقص فني مي گردد که نيازمند تعمير و نگهداري بصورت مستمر مي باشد، افزود: اين سازمان با بهره گيري از بخش خصوصي متخصص که داراي رتبه 5 در رشته تاسيسات مي باشد، در قالب 3 اکيپ کاري به صورت شبانه روزي عمليات تعمير و نگهداري چراغ هاي راهنمايي سطح شهر را انجام مي دهد.
مديرعامل سازمان ترافيک و حمل و نقل شهرداري قزوين به شهروندان توصيه کرد: شهروندان ضمن توجه به زمانبندي چراغ ها با رعايت مقرارت و قوانين به افزايش ظرفيت و کارايي تقاطع‌هاي چراغ دار کمک نمايند چه بسا که برخي از گره‌هاي ترافيکي به خاطر عدم رعايت حق تقدم و همچنين پارک‌هاي غير مجاز در حريم تقاطع ها و راستگردها ايجاد مي شود.
وي  اعتبار اجراي اين پروژه را 40ميليون تومان اعلام و بيان کرد: عمليات اجرايي اين پروژه از 8اسفند آغاز شده و تا پايان سال به تمام خواهد رسيد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط