دوشنبه ۱۴۰۱/۰۹/۰۷

بازدید مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین از پایانه های برون شهری

مجید اسلامی مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین ، طی بازدیدی در پایانه های برون شهری حضور پیدا کرده و در جریان روند کاری فعالیت این پایانه ها قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین؛ مجید اسلامی طی این بازدید که معاون مالی، مدیر بازرسی و مدیر داخلی پایانه آزادگان نیز وی را همراهی می کرند، در جریان روند کاری فعالیت پایانه های الموت شرقی، الموت غربی، پایانه نسیم شمال و پایانه غرب قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین در بازدید از این پایانه ها گفت: متاسفانه بعضی از سواری کرایه ها فرسوده شده اند که باید با تدابیر و گفتگو با مجموعه های زیربط بازسازی شوند.

وی با اشاره به اینکه پایانه های برون شهری منتهی به جاده های الموت شرقی و غربی، بوئین زهرا و تاکستان می شوند افزود: با توجه به شرایط خاص این جاده ها باید تمامی سواری کرایه ها ساماندهی شوند و بصورت شخصی مسافری را جابجا نکنند.

گفتنی است: در پایان این بازدیدها اسلامی مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین با رانندگان پایانه های الموت شرقی، الموت غربی، پایانه نسیم شمال و پایانه غرب گفتگو و در جریان مشکلات پیش رو آنان صحبت کرد که مقرر گردید طی جلسات مختلف با شهرداران شهرهای مربوطه این مشکلات برطرف شود.

پایان پیام./

تصاویر مرتبط