دوشنبه ۱۴۰۱/۰۹/۰۷

یک واحد آپارتمان مسکونی در بلوار سپهبد شهید سلیمانی قزوین طعمه‌ی حریق شد

معاون عملياتی سازمان آتش‌نشانی شهرداري قزوين از آتش‌سوزی یک واحد آپارتمان مسکوني واقع در بلوار سپهبدشهید سلیمانی ، حکمت ۵۲ قزوین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین، رضا امیری خسرو بیگی معاون عملياتی این سازمان اظهار کرد: ساعت حدودا ۱۸ یک واحد  آپارتمان مسکونی در بلوار سردار شهید سلیمانی، حکمت ۵۲،قزوین رخ داد که به‌سرعت آتش‌نشانان از دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این حادثه در ساعت ۱۸ رخ داد و پس از تماس مردمی بلافاصله نيروهاي عملياتي ایستگاه‌های شماره پنج و هفت سازمان در محل حادثه حاضر شدند.

خسرو بیگی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان پس از حضور در محل حادثه شاهد شعله‌های آتش و دود غلیظ بودند که  به‌سرعت در حال سرایت به اطراف و سایر قسمت‌های آپارتمان بود.

معاون عملياتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ايمني شهرداري قزوين با اشاره به اینکه شدت حریق بسیار بالابود گفت: آتش‌نشانان پس از بررسی صحنه‌ی حادثه بلافاصله با قطع جریان برق و گاز نسبت به ایمن‌سازی محل اقدام کردند.

وی یادآور شد: ماموران آتش‌نشانی با استفاده از دستگاه تنفسی و تجهیزات ویژه آتش‌نشانی وارد آپارتمان شده و پس از شناسایی کانون حریق در قسمت های مختلف در حداقل زمان ممکن نسبت به اطفاء شعله‌های آتش اقدام کردند. معاون عملياتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ايمني شهرداري قزوين اضافه کرد: به دلیل حجم زیاد دود موجود در ساختمان، آتش‌نشانان به‌طور همزمان نسبت به انجام عمل تهویه و جستجو اتاق‌ها اقدام کرده و پس از اطمینان از خالی بودن منزل و اطفاء کامل آتش‌سوزی و تخلیه دود به مأموریت خود پایان دادند.

گفتنی است؛ در این حادثه به هیچ‌کس آسیبی نرسیده و علت بروز آتش‌سوزی توسط کارشناسان واحد بررسی علل حریق این سازمان در دست بررسی است.

تصاویر مرتبط