پنجشنبه ۱۴۰۱/۰۸/۲۶

در اولین نشست دخترانه «فصلِ انسان» مطرح شد:

دشمن نهاد خانواده ایرانی را هدف قرار داده است

دکتر مرضیه عزتی، فعال امور بانوان و خانواده و مدرس دانشگاه تهران و امام صادق(ع) گفت:دشمن نهاد خانواده ایرانی را هدف قرار داده است و در این راستا تمام ابزارهای خود را به کار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛دکتر مرضیه عزتی در اولین نشست دخترانه «فصلِ انسان» با موضوع  «چالش‌ها و فرصت‌های دخترانگی با گفتمان اینجا جوان نفس می‌کشد» که با مشارکت سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری در سالن اجتماعات بانو حضرت زهرا (س) برگزار شد به تبیین مسئله حجاب در اسلام پرداخت و گفت:اهمیت حجاب فقط برای مصونیت زن یا بازدارندگی مرد از گناه نیست.

وی خاطرنشان کرد:پوشش و حجاب برای این در دین اسلام از این جهت اهمیت زیادی دارد که سنت الهی خانواده در زمین پابرجا بماند و نهاد مقدس خانواده حفظ شود؛دشمنان نظام جمهوری اسلامی به خوبی واقف هستند که با از بین بردن حجاب،عفت و حیا در میان زنان ایرانی در واقع خانواده ها را نابود می کنند.

گفتنی است؛ در بخش دوم این نشست جلسه پرسش و پاسخ نیز برگزار شد، دکتر مرضیه عزتی، فعال امور بانوان و خانواده و مدرس دانشگاه تهران و امام صادق(ع) به سووالات شرکت کنندگان پاسخ داد.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط