چهارشنبه ۱۴۰۱/۰۸/۱۸

اللهیاری رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین:

سمن ها یکی از مصادیق و حلقه های میانی مد نظر رهبر معظم انقلاب هستند

اللهیاری رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: سمن ها یکی از مصادیق و حلقه های میانی مد نظر رهبر معظم انقلاب هستند.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛قاسم اللهیاری در نشست تخصصی با سمن های فعال درحوزه مدیریت شهری، با بیان مطلب فوق افزود: حمایت و توجه به حلقه های میانی و توسعه مشارکت اجتماعی مطمئنا منجر به افزایش همراهی مردم در اداره بهتر کشور، افزایش سطح آگاهی مردم، ارتباط موثرتر مردم با حاکمیت و توسعه و آبادانی کشور می شود، لذا باید تمام تلاش خود را جهت فراهم سازی زمینه فعالیت بهتر و بیش از پیش این مجموعه ها به کار بگیریم.

وی در ادامه از حمایت شورای اسلامی شهر قزوین از طر ح ها و ایده های سازنده سمن های فعال در حوزه مدیریت شهری خبر داد و از سمن ها خواست تا نظرات و ایده های خودشان جهت تصمیم گیری های مناسب تر در اداره بهتر شهر را با کمیسیون های شورای اسلامی شهر قزوین در میان بگذارند تا پس از بررسی و احصاء ایده ها، از آنها جهت رفاه حال شهروندان و توسعه شهر قزوین استفاده شود.

اللهیاری خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز برخی از مجموعه های فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین توسط بخش خصوصی و توسط شهروندان توانمند شهر قزوین اداره می شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورا یادآورشد: اعضای شورای اسلامی شهر و کمیسیون فرهنگی از شهردار قزوین، خواستار اختصاص ۱۰۰ درصدی بودجه فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین شدند چراکه شورا به اقشار فرهنگی و ورزشی نگاه ویژه ای دارد.

وی افزود: امور فرهنگی در شهرداری طی دو سه ماه اخیر، در مقایسه با ۸ ماه و حتی یکسال قبل، به خوبی پیش می رود و سمن ها برای امورات مختلف فرهنگی و ورزشی به شورای شهر طرح و برنامه بیاورند.

اللهیاری درخاتمه از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین برای برگزاری این نشست تخصصی تشکر کرد و از سمن ها خواست تا نظرات و ایده های خود را به کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ارائه دهند.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط