دوشنبه ۱۴۰۱/۰۸/۰۹

استفاده از ظرفیت چند رسانه ای برای تحقق مسائل بین المللی

صانعی رئیس اداره تسهیل تجارت خارجی وزارت امورخارجه گفت: طبق تجربه برخی مباحث همچون مذاکره جنبه تشریفاتی پیدا کرده است.خواهرخواندگی فقط امضاء تفاهم نامه و مباحث پروتکلی و تشریفاتی نیست.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین؛ وی افزود: یکی از موضوعاتی که به درستی اشاره شد برگزاری ویدئو کنفرانس است با توجه به وجود ویروس و بیماری هر موضوعی که برای تعامل خواهرخواندگی مناسب بود از طریق ویدئو کنفرانس به اشتراک بگذارید .

صانعی ادامه داد: متاسفانه هنوز از ظرفیت چندرسانه ای ها برای معرفی ظرفیتهای قزوین استفاده نکرده ایم باید فایل توانمندیهای استان در حوزه های مختلف را در سایت کنسولگری ها به زبانهای مختلف دنیا بارگذاری کرد و این داشته ها را با مراجع ذیربط میراث فرهنگی و نهادها و شرکتهای فرهنگی آنها به اشتراک گذاشت. باید اهتمام ویژه ای برای پرزنت کردن به خرج داد.

وی در پایان گفت: بالغ بر ۶۰۰ شرکت نانو داخلی دسته بندی و رتبه بندی شده و روی سایت وزارت خارجه بارگذاری شده است که برای همه شرکتهای فناور دنیا قابل دسترسی است .ما باید از کلی گویی بگذریم و در موضوعات به سمت عملیاتی کردن حرکت کنیم.در بحث سرمایه گذاری، گردشگری، فراسرزمینی فناوری و پارکها در کلیات متوقف نشویم  و حداقل به یکی دو مورد رسیدگی کنیم و دستاوردی برای استان داشته باشیم.

تصاویر مرتبط