سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۸/۰۳

مشکل کمبود زمین برای توسعه از مشکلات حاد شهر است

فرماندار قزوین در جلسه علنی شورای اسلامی شهر قزوین ، به کمبود زمین در این شهر پرداخت و گفت: کمبود زمین در قزوین از مشکلات حاد مدیریت شهری برای توسعه خدمات و ساخت و سازهای مورد نیاز است که باید برای آن چاره اندیشی کرد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین؛ عباس کاظمی ،افزود: با پیگیری های مکرر و روحیه جهادی از سوی مسوولان، پس از سال ها شاهد حل مشکلات اراضی شهرک اندیشه بودیم و این رویکرد را باید برای حل مشکلات بر زمین مانده دیگر، همچنان در دستور کار داشته باشیم.

فرماندار قزوین تاکید کرد: برای حل مسایل و مشکلات بافت فرسوده شهر قزوین و پیشبرد بازآفرینی شهری باید از همه ابزارها و امکانات و ظرفیت های قانونی شهرداری و دستگاه های ذیربط استفاده شود.

این مسوول گفت: برای حل مسایل مربوط به اتباع بیگانه و نواحی منفصل شهری نیز باید برنامه ریزی لازم و جامع داشته باشیم تا شاهد اتفاقات خوب در این زمینه ها باشیم.

فرماندار قزوین پیشنهاد داد از مدل نشست های سران قوا برای حل مسایل و مشکلات اساسی کشور استفاده کرده و این مساله در شهرستان و استان مورد توجه قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه خیلی از کارها بر زمین مانده و باید نسبت به وضع موجود منتقد باشیم ، گفت که همه به شکل جهادی در پی حل مشکلات تلاش کنید.

کاظمی اظهار کرد: خوشبختانه گره و موضوع حل نشدنی در شهرستان نداریم و می توانیم با استفاده از ظرفیت های قانونی، روحیه جهادی و تعامل و هم گرایی بین دستگاه ها مسایل و مشکلات را از جمله در حوزه مدیریت شهری از میان برداریم.

 

تصاویر مرتبط