سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۸/۰۳

برای حل مشکلات مردم اقدامات جهادی خواهیم کرد

استاندار قزوین با تاکید بر پیگیری حل مشکلات شهروندان از سوی مدیران اجرایی و حوزه مدیریت شهری با اتکا به روحیه جهادی و انقلابی،گفت: میراث‌دار غفلت ها و بی برنامه‌گی ادوار گذشته هستیم.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین؛ محمد مهدی اعلایی سه شنبه شب در نشست علنی شورای شهر قزوین اظهار کرد: به دلیل کوتاهی ها با کارهای زمین مانده و اقدامات تلنبار شده در استان روبرو هستیم اما رویکرد ما تلاش مجدانه برای حل آنها بوده و در این راستا از همه توان و ظرفیت های موجود استفاده می کنیم.

استاندار قزوین افزود: توجه به این مهم و حل مشکلات از مطالبات مهم شهروندان استان است که در این راستا به شکل جهادی تلاش می کنیم.

استاندار قزوین با بیان اینکه قزوین با فورانی از ظرفیت های اقتصادی روبرو است،گفت: در خیلی از مناطق باید با ذره بین دنبال ظرفیت ها و فرصت برای ارتقا بود اما شرایط در قزوین متفاوت است و از این فرصت باید برای خدمت رسانی بهتر به مردم بهره بگیریم.

اعلایی در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار کرد: مطالبه گری در شهروندان نیز باید مورد توجه باشد و به توسعه و رشد در عرصه های مختلف کمک کند.

استاندار قزوین در ادامه تاکید کرد: فضای تصمیم گیری در شهرداری و شورا باید در مسیر سرعت و تدبیر قرار بگیرد تا شاهد شرایط مناسب تری در خدمت رسانی به شهروندان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: باید از اختیارات قانونی خود به بهترین شکل برای خدمت رسانی به مردم استفاده کنیم.

استاندار قزوین همچنین گفت: برای حل بهتر مسایل و مشکلات استان و شهر قزوین سلسله نشست های خود را با معتمدین برگزار خواهیم کرد و استفاده از ظرفیت نخبگان و بانوان نیز در این خصوص در دستور کار قرار دارد.

اعلایی همچنین اظهار کرد: دشمن امروز شمشیر را از رو کشیده و همه ظرفیت ها و تلاش خود را برای خدشه به اقتدار و وحدت و انسجام ما به کار گرفته و در این شرایط باید بیشتر هوشیار باشیم و با همدلی و انسجام نقشه های آن را خنثی کنیم.

تصاویر مرتبط