شنبه ۱۴۰۱/۰۷/۳۰

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین مطرح کرد

رسیدگی به حدود280گزارش مردمی رسیده به سازمان از طریق سامانه۱۳۷ در هفت ماهه نخست سال جاری

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: در هفت ماهه نخست سال جاری حدود280گزارش مردمی ازطریق سامانه۱۳۷به سازمان رسیده و مورد رسیدگی قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ مجتبی جانی اظهار کرد: یکی از آسان ترین راه های ارتباطی شهروندان با مجموعه مدیریت شهری سامانه۱۳۷است و شهروندان عزیز قزوینی می توانند گزارشات خود را ازطریق این سامانه به سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین ارائه دهند.

وی عنوان کرد: در این راستا در 7ماهه نخست سال جاری 276گزارش مردمی از طریق سامانه ۱۳۷ به سازمان حمل و نقل وترافیک شهرداری قزوین رسیده است.

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: از مجموع گزارشات رسیده به این سازمان تاکنون 255 گزارش مورد رسیدگی قرار گرفته و بقیه درخواست ها نیز در دستورکار قرار دارد که به دلیل زمانبر بودن هنوز به نتیجه نرسیده است.

جانی خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته تمام درخواست های مردمی رسیده به این سازمان رسیدگی می شود.

تصاویر مرتبط