سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۷/۱۲

تعیین تکلیف بیش از 171 رای کمیسیون ماده صد درواحد اجرای احکام منطقه یک شهرداری قزوین

سید مهدی حاجی سید رضی مدیر منطقه یک شهرداری قزوین از تعیین تکلیف 171 رای صادره در کمیسیون ماده صد در شش ماهه اول سالجاری در واحد اجرای احکام منطقه یک خبر داد.

به گزارش روابط عمومی منطقه  یک شهرداری قزوین، سید رضی در ارزیابی عملکرد واحد اجرای احکام منطقه در خصوص آراء کمیسیون ماده صد با اعلام این خبر گفت: در سال جاری بر اساس سیاست های ابلاغی مدیریت شهری قزوین، هدف گذاری و شناسایی پرونده های دانه درشت آغاز و در این راستا 56 پرونده در اولویت وصولی ها  قرار گرفت و وصول  شد.

 وی گفت: به منظور جلوگیری از ایجاد مشکلات برای شهروندان و سردرگمی در مواجهه با تخلفات ساختمانی، واحد اجرای احکام منطقه یک با سرعت و دقت بیشتری  کار رسیدگی به پرونده های دارای آرای ماده صد را انجام داد.

سید رضی اضافه کرد: اولویت سال جاری این منطقه پرونده های دانه درشت و واحدهای تجاری است که سال ها از زمان ابلاغ اراء ماده صد آن ها گذشته است.

مدیر  منطقه1گفت: بیش از 180 پرونده منجربه رای کمیسیون ماده صد در منطقه  1 وجود دارد که به وضعیت بیش از 70 درصد آنها رسیدگی شده است و در سال جاری رسیدگی به وضعیت این پرونده ها در اولویت قرار دارد.

 سید رضی در پایان بیان کرد: از 171 رای صادر شده در کمیسیون ماده صد ، 41 مورد حکم تخریب صادر شده  که از طرف واحد اجرای احکام حکم آنها اجرا شده است

تصاویر مرتبط