یکشنبه ۱۴۰۱/۰۷/۱۰

صدور بیش از 500 اخطار اول و دوم به صنوفی که با سد معبر برای شهروندان ایجاد مزاحمت می کنند

سیدمهدی حاجی سید رضی مدیر منطقه یک شهرداری قزوین از صدور 552 مورد اخطار اول و دوم در شش ماهه اول سالجاری برای صنوفی که باسد معبر برای عبور و مرور شهروندان ایجاد مزاحمت کردند ، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی منطقه یک شهرداری قزوین ؛ حاجی سید رضی اظهار کرد: برپایه آمار ارائه شده از سوی معاونت خدمات شهری منطقه یک شهرداری قزوین، 552واحد صنفی سد معبر کننده برای عبور و مرور شهروندان  در منطقه یک شهرداری قزوین  شناسایی شده که از این میزان تاکنون 162مورد پرونده به کمیسیون بند 20 ماده 55 ارسال شده است. به عبارت دیگر بیش از 390 واحد سد معبرکننده  شهری دیگر همچنان درمنطقه مشغول فعالیت هستند که بعد از صدور اخطارهای اول و دوم و عدم رعایت موارد خواسته شده به کمیسیون بند  20 ماده 55 معرفی خواهند شد.

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین اضافه کرد: در شش ماهه اول سالجاری حدود یک هزار و 80 مورد اخطارشفاهی  به مشاغلی  که برای عبور و مرور شهروندان در منطقه یک ایجاد مزاحمت کردند، داده شده که از این تعداد برای 552 مورد پرونده تشکیل گردیده و از میان این تعداد برای162 مورد  رای در کمیسیون بند 20 ماده 55 صادر شده است.

سید رضی در پایان از کسبه و صنوف منطقه یک در خواست کرد با مامورین معاونت خدمات شهری منطقه یک شهرداری قزوین همکاری لازم را داشته باشند ونسبت به رعایت حق و حقوق  شهروندان اقدام کنند  تا از تشکیل پرونده و معرفی به کمیسیون بند 20 ماده 55 که جرائم مالی  سنگینی را بدنبال دارد جلو گیری شود.

تصاویر مرتبط