یکشنبه ۱۳۹۰/۱۰/۲۵

صادقي، مدير منطقه يک شهرداري قزوين:

وصول عوارض خودروهاي سواري در قزوين به بخش خصوصي واگذار شد

در راستاي خدمت رساني سريع و مناسب به همشهريان وصول عوارض خودروهاي سواري در شهر قزوين به بخش خصوصي واگذار شد.

 

مدير منطقه يک شهرداري قزوين گفت: در راستاي خدمت رساني سريع و مناسب به همشهريان وصول عوارض خودروهاي سواري در شهر قزوين به بخش خصوصي واگذار شد.
فرامرز صادقي در گفت و گو با پيام شهر با اعلام اين خبر گفت: با توجه به اينکه عوارض خودروهاي شخصي يکي از رديف‌هاي درآمدي است و پرداخت آن به وسيله شهروندان تنها در منطقه يک شهرداري قزوين امکان پذير بود و اين امر نيز سبب مراجعه تعداد زيادي از شهروندان به اين شهرداري مي‌شد، وصول عوارض اين خودروها از طريق دفاتر پيشخوان دولت در دستور کار منطقه يک شهرداري قرار گرفت.
وي در خصوص چگونگي اين اقدام اظهار کرد: مقدمات تهيه نرم افزار ويژه عوارض خودرو و برنامه‌هاي ورود اطلاعات و تبديل بايگاني فيزيکي از سوي سازمان آمار و فناوري اطلاعات شهرداري قزوين در اختيار منطقه يک شهرداري قرار گرفت و پس از شروع به کار پيمانکار و ورود کليه اطلاعات مربوط به پرونده‌هاي خودرو به سامانه و بايگاني آنها، همچنين اطمينان از صحت اجراي قوانين و محاسبات و رفع کليه مشکلات، سرور به سازمان فناوري اطلاعات منتقل شد.
مدير منطقه يک شهرداري هزينه صرف شده براي اجرايي شدن اين طرح را 330 ميليون ريال اعلام و تصريح کرد: با همکاري سازمان آمار و فناوري اطلاعات شهرداري و دريافت مجوزهاي لازم قراردادي بين شهرداري قزوين و دفاتر پيشخوان دولت صورت گرفت تا شهروندان با مراجعه به 19 دفتر پيشخوان دولت در نقاط مختلف شهر و يا پرتال شهرداري قزوين به آدرس: www.qazvin.ir نسبت به پرداخت عوارض خودروهاي خود اقدام کنند.
صادقي يادآور شد: در حال حاضر اين برنامه براي هفت شهرستان جهت يکسان سازي قيمت‌ها نصب شده و مباحث امنيتي، استعلامات و پاسخگويي به ادارات بر عهده منطقه يک شهرداري مي‌باشد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط