شنبه ۱۳۹۰/۱۰/۱۷

گنجي،مدير منطقه سه شهرداري قزوين:

پروژه روکش آسفالت معابر با کيفيت بالا و نظارت کافي اجرا مي‌شود

مدير منطقه سه شهرداري قزوين از پيشرفت 90 درصدي اجراي پروژه روکش آسفالت سطح منطقه سه شهرداري قزوين با اعتباري بالغ بر 10 ميليارد ريال خبر داد.

 

 

ناصر گنجي، مدير منطقه سه شهرداري قزوين گفت: امسال به بيش از 90 درصد از درخواست‌هاي مردم با اولويت‌بندي در اجراي پروژه روکش آسفالت معابر منطقه سه شهرداري قزوين پاسخ داده شده است. 

 

به گزارش روابط عمومي منطقه سه شهرداري قزوين؛ گنجي با بيان اينکه امسال براي اجراي پروژه روکش آسفالت سطح اين منطقه دو اکيپ ماشيني و دستي فعاليت داشتند، افزود: با توجه به نياز شهروندان و وضعيت آسفالت برخي از معابر  اعتبار اجراي اين پروژه نسبت به سال گذشته 20درصد افزايش يافته است.

گنجي با اظهار اينکه اجراي پروژه روکش آسفالت در معابري انجام مي‌شود که علاوه بر احداث جديد معابر، عمر متوسط آسفالت بيش از 4 سال باشد، بيان کرد: با توجه به اينکه بيشترين درخواست شهروندان در زمينه آسفالت مناسب معابر براي تسهيل در رفت و آمد مي‌باشد، بر اين اساس امسال نيز از همه ظرفيت‌هاي موجود براي اجراي مطلوب اين پروژه استفاده کرده‌ايم.

مدير منطقه سه شهرداري قزوين اضافه کرد: امسال بيشترين درخواست‌ها در اجراي اين پروژه در شهرک مينودر و کوثر بود که مورد بررسي قرار گرفت.

گنجي با تصريح اينکه آسفالت يکي از مقوله‌هاي تاثير گذار در فرايند بهسازي و زيباسازي شهر مي‌باشد، اظهار کرد: آسفالت خيابان‌ها و معابر  اين منطقه مورد توجه و اهتمام ويژه اين مديريت بوده و اين منطقه با توجه به خواست عمومي شهروندان اجراي اين پروژه را با سرعت و کيفيت مناسب دنبال مي‌کند.

وي ادامه داد: آسفالت خيابانها و معابر هر ساله نياز به اعتبار کلاني دارد، بر اين اساس اجراي اين پروژه بر اساس اولويتي که کارشناسان تعيين مي‌کنند هر ساله تعدادي از معابر آسفالت مي‌شود.

گنجي ابراز اميدواري کرد: با مشارکت شهروندان و پرداخت بموقع عوارض بتوانيم آسفالت اين منطقه را به نقطه مطلوب و قابل قبولي برسانيم.

 مدير منطقه سه شهرداري قزوين با بيان اينکه همواره بر اجراي کيفي طرح‌ها از جمله آسفالت خيابان‌ها تاکيد داريم، افزود: کار عمراني بخصوص آسفالت بايد با کيفيت بالا صورت گيرد و نظارت کافي بر روي آن انجام شود تا عمر مفيد طرح ها افزايش و هزينه‌ها کاهش يابد و اين سياست در اين منطقه در حال پيگيري مي‌باشد.

گفتني است؛ بلوار صياد شيرازي (کندروهاي شرقي و غربي)، خيابان‌ها و کوچه‌هاي اصلي و فرعي واقع در محله مالکانه، کوچه‌هاي اصلي فجر 3 تا 11 در جانبازان، کوچه‌هاي اصلي متين 3 تا 13در نوروزيان، کوچههاي دانش 6 تا 12 در جانبازان و نوروزيان، پياده‌هاي شرقي و غربي خيابان اصلي ايثار واقع در ضلع شرقي بازار روز مهديه و بخش ورودي از اتوبان قزوين – زنجان به جاده اسماعيل آباد از جمله محورهاي است که امسال پروزه طرح روکش آسفالت در اين معابر اجرا شده است.

پايان پيام   

تصاویر مرتبط