شنبه ۱۳۹۰/۱۰/۱۷

نصرتي، شهردار قزوين:

بروز مشكل در تقاطع غيرهمسطح 7 دي، شايعه است

تقاطع غيرهمسطح 7 دي (نادري) توسط پيمانكاران مجرب، با رتبه بندي بالا و با بهترين شيوه هاي اجرايي، طبق برنامه زمان بندي اجرا شده است.

 

مسعود نصرتي شهردار قزوين با بيان اينكه براساس طرح جامع بايد 27 تقاطع غيرهمسطح در شهر قزوين احداث شود، گفت: از اين تعداد عمليات احداث 9 تقاطع آغاز شد و 2 تقاطع به بهره برداري رسيد.
نصرتي، با اظهار اينكه تقاطع غير همسطح 7دي و ساير تقاطع هاي غيرهمسطح بر اساس طرح هايي از بهترين مشاوران سطح كشور تهيه شده است، افزود: در مرحله اجرا نيز شهرداري قزوين علاوه بر بهره گيري از مجرب ترين پيمانكاران از جمله شركت هاي انصار، ملي ساختمان و دي از بهترين شيوه هاي اجرايي و عامل هاي چهارم نيز براي محكم كاري استفاده كرد.
وي در ادامه با بيان اينكه برخي شهروندان مراجعاتي به شهرداري داشته اند كه احتمالا مرتبط با درخواست غيرمنطقي يكي از شهروندان است، تصريح كرد: چندي پيش يكي از شهروندان با مراجعه به شهرداري و اعلام اينكه «احداث تقاطع غيرهمسطح 7 دي سبب لرزش منزل من و مزاحمت براي ساكنين آن منزل شده»، خواستار تغيير كاربري ملك خود از مسكوني به تجاري بدون پرداخت حق و حقوقي قانوني شد.
شهردار قزوين با اشاره به اينكه شهرداري ضمن پاسخگويي به ايشان، با در خواست وي مخالفت كرد، افزود: ايشان از آن تاريخ به بعد اقدام به شايعه سازي، تحريك ساكنين آن منطقه عليه شهرداري، نوشتن طومار، جمع آوري امضا اهالي آن محل و ايجاد مزاحمت براي مجموعه شهرداري شد.
اين مقام مسئول ادامه داد: شهرداري مي توانست تقاطع غير همسطح 7 دي را با سازه فلزي و يك چهارم هزينه فعلي احداث كند ولي براي رفاه حال شهروندان و رعايت حقوق شهروندي، پروژه به صورت بتني، تك ستون و با حداقل درز انبساط و ايجاد 30 ظرفيت پاركينگ براي كسبه و ساكنين احداث شد.
نصرتي در خصوص اعتراض كسبه آن منطقه نيز اظهار كرد: بر خلاف برخي اظهار نظرها و باتوجه به رصد و بررسي هاي انجام شده، با احداث تقاطع غير همسطح 9 دي و ايجاد 30 ظرفيت پاركينگ و نيز جذابيت بصري ناشي از تقاطع، املاك تجاري آن منطقه نسبت به قبل رونق بيشتري پيدا كرده است.
وي در خاتمه با بيان اينكه بدون شك احداث پروژه هاي شهرداري از جمله تقاطع هاي غيرهمسطح مزاحمت هايي را در حين عمليات اجرايي براي شهروندان ايجاد مي كند، گفت: ضمن تقدير از صبر و شكيبايي و همراهي تمامي شهروندان خواهشمندم با اين گونه اقدامات، مراجعات و طومارنويسي ها موجب كندشدن روند فعاليت هاي مديريت شهري نشوند.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط