یکشنبه ۱۳۹۰/۱۰/۱۱

گنجي ؛ مدير منطقه 3 شهرداري قزوين خبر داد:

افزايش 3ميليارد ريال اعتبار در اصلاح بودجه براي مرمت و نگه‌داري معابر

مدير منطقه سه شهرداري قزوين از درخواست افزايش 3ميليارد ريال اعتبار در اصلاح بودجه سال 90 براي ادامه اجراي پروژه مرمت و نگه‌داري معابر منطقه سه شهرداري قزوين خبر داد.

ناصر گنجي، مدير منطقه سه شهرداري قزوين گفت: با توجه به وضعيت معابر و نياز شهروندان  3ميليارد ريال افزايش اعتبار در اصلاح بودجه سال 90 براي ادامه اجراي پروژه مرمت و نگه‌داري معابر اين منطقه درخواست شده است.

به گزارش روابط عمومي منطقه سه شهرداري قزوين؛ گنجي با بيان اينکه براي مرمت و نگه‌داري معابر اين منطقه امسال 10ميليارد ريال اعتبار پيش بيني شده بود، افزود: تاکنون 95درصد از اعتبار پيش بيني شده هزينه شده که به دليل نياز و درخواست شهروندان در اصلاح بودجه 3ميليارد ريال اعتبار ديگر درخواست شده است.

وي با اظهار اينکه اعتبار اجراي مرمت و نگه‌داري معابر اين منطقه نسبت به سال گذشته 30درصد افزايش يافته است، بيان کرد: با توجه به افزايش مجوزهاي حفاري و افزايش ناحيه انديشه در اين منطقه باعث شده اعتبارات مرمت و نگه‌داري معابر اين منطقه افزايش يابد.

گنجي با بيان اينکه امسال 5 پيمانکار براي مرمت و نگه‌داري معابر سطح ناحيه کوثر و مينودر، مهديه، جانبازان، پونک، اسماعيل آباد و انديشه مشغول به کار  بوده‌اند، افزود: امسال از همه ظرفيت‌هاي موجود براي ساماندهي، مرمت و نگهداري مناسب شبكه معابر و جلب رضايت مردم استفاده شده است.

وي با اظهار اينکه مرمت و نگهداري امکانات شهري و رفع مشکل از معابر شهري و سرويس و نظارت مستمر و شبانه روزي بر شهر از جمله وظايف واحد عمراني منطقه بوده که با پرسنل کوشاي خود همراه در برطرف نمودن مشکلات شهروندان مي‌باشند، بيان کرد: زيرسازي و آسفالت پياده‌روها و گذرهاي فرعي، لکه‌گيري آسفالت معابر، رنگ آميزي جداول و پل‌هاي هوايي سطح منطقه، اصلاح شيب جداول، مرمت جداول، دال، دريچه، پل فلزي و ترميم ترانشه و لکه گيري آسفالت از جمله رئوس کارهاي انجام شده براي مرمت و نگهداري معابر سطح  منطقه انجام شده است.

گنجي تاکيد کرد: مرمت و نگهداري مناسب شبکه معابر بايد در جهت جلب رضايت شهروندان باشد.

مدير منطقه سه شهرداري قزوين اضافه کرد: معابري که مورد مرمت قرار مي‌گيرند بر اساس درخواست شهروندان و مسوولين نواحي مي‌باشد که بيشنرين نياز تاکنون در منطقه مينودر و کوثر بوده است.

 پايان پيام

 

تصاویر مرتبط