سه‌شنبه ۱۳۹۰/۰۹/۲۹

قدرداني هيئت امناي آستانه مبارکه امامزاده علي (ع)، از شهردار قزوين

هيئت امناي آستانه مبارکه امامزاده علي (ع) در نامه‌اي از شهردار قزوين به دليل بازديد از پروژه طرح توسعه اين امامزاده و نيز همراهي وي با هيئت‌هاي مذهبي قدرداني کردند.

 

به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين؛ در اين نامه که با امضاي 5 تن از اعضاي هيئت امناي آستانه مبارکه امامزاده علي (ع) مي باشد، آمده است؛ با تشکر از جناب عالي و هيئت محترم همراه که در شب هشتم محرم همراه با عزاداران هيئت‌هاي مذهبي به اين آستانه تشريف آورديد، تقدير و تشکر به عمل آمده و شاکر خداوند متعال هستيم که شهردار دلسوز، مردمي و عاشق اهل بيت (ع) به اين مردم خدمت مي‌کند.
بنابراين گزارش؛ در ادامه اين نامه نوشته شده؛ لازم دانسته به حکم حديث شريفه من لم يشکر المخلوق و لم يشکرالخالق که ما نيز خود به عنوان تني چند از شهروندان بوده، از تلاش شبانه روزي شهردار محترم که باعث رضايت خاطر شهروندان شهيد پرور عزيز گرديده کمال امتنان را داشته باشيم.
هم چنين اضافه شده؛ از بازديد حضرت عالي از پروژه طرح توسعه اين آستانه که در دست اقدام مي‌باشد تشکر به عمل آمده براي حضرت عالي و همکاران محترم سلامتي و عزت روز افزون از حضرت احديت خواستاريم و در خاتمه تقاضا دارد همچون گذشته اين هيئت را در انجام اين امر ياري فرماييد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط