پنجشنبه ۱۳۹۰/۰۹/۰۳

بازديد جمعي از مديران شهري از معابر حفاري شده پس از بارندگي‌ اخير قزوين

جمعي از مديران شهري از معابر شهر قزوين که عمليات حفاري آن به اتمام رسيده و يا در حال انجام بازديد کردند.

 

به گزارش مديريت هماهنگي امور اجرايي شهر، نايب رييس شوراي شهر ، مدير آب و فاضلاب شهرستان قزوين ، مدير منطقه 2 شهرداري، مدير هماهنگي امور اجرايي شهر و گروهي از کارشناسان مرتبط ، از برخي معابر شهر قزوين که عمليات حفاري آن به اتمام رسيده و يا در حال انجام است بازديد کردند.
در اين بازديد که به دليل گزارش‌هاي مردم و برخي از مسئولين شهري و اظهار نارضايتي از معابر حفاري شده توسط دستگاه‌هاي خدمان رسان در روزهاي پس از بارندگي ، صورت گرفت، خورشيدي ، نايب رييس شوراي اسلامي گفت: اعضاي شوراي شهر بايد پاسخگوي شهروندان باشند و در قبال آنان مسئول هستند؛ بنابراين انتظار مي‌رود کارها با سرعت بيشتري انجام شود تا رضايت شهروندان فراهم شود.
 لامعي مدير آب و فاضلاب شهرستان نيز تاکيد کرد: امسال مشکلي براي دريافت مجوز نبود ولي به علت دير ابلاغ شدن اعتبارات زمان را از دست داديم.
وي در ادامه گفت:  اکثر مسيرهاي حفاري با سرعت در حال انجام است و در چند روز آينده به اتمام خواهد رسيد ولي ترميم حفاري خيابان مجاهد تا دي ماه طول خواهد کشيد.
هم چنين بهزاد پور مدير منطقه 2 شهرداري با بيان اين که باران آبان ماه امسال، همه را غافلگير کرد، اظهار کرد: برخي از معابر شهر توسط دستگاه‌هاي خدمات رسان تحويل شهرداري نشده و برخي که تحويل شده به علت بارش‌هاي مستمر امکان آسفالت آن وجود ندارد؛ زيرا اگر با اين وضعيت نسبت به آسفالت آن اقدام کنيم هزينه بيهوده شده و آسفالت کيفيت لازمه را نخواهد داشت.
بهزاد پور ادامه داد: دريافت خدمات زير ساختي از ادارات توسط مردم با سختي‌هايي همراه است که انتظار داريم مردم نيز در بعضي مواقع شرايط را درک کنند.
در ادامه هنرور مدير هماهنگي امور اجرايي شهر در اين بازديد، ضمن تاکيد بر جمع آوري سريع خاک‌هاي مازاد ناشي از حفاري جهت سهولت تردد شهروندان ، به نحوه ترميم مسيرهاي حفاري طبق جزييات اجرايي براي جلوگيري از ايجاد نشتي در آينده خبر داد و گفت: در صورتي که شرکت‌هاي خدمات رسان خواستار اخذ مجوز حفاري در فصل بارش باشند به شرطي مجوز صادر خواهد شد که بيش از يک کوچه در يک محل حفاري نشود و بعد از اتمام عمليات حفاري کوچه مذکور مجوز کوچه بعدي صادر خواهد شد.
شايان ذکر است از معابر توحيد، ايرانشهر، مجاهد ( آبشار)، شهيد فکوري بازديد به عمل آمد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط