دوشنبه ۱۳۹۰/۰۷/۱۸

گنجي، رئيس هيات دوچرخه سواري استان؛

شهرداري قزوين قهرمان مسابقات دوچرخه سواري كوهستان كشور شد

در رقابت ها ي دوچرخه سواري كوهستان ركابزنان 26 تيم از استان هاي مختلف كشور در يك روز در دو بخش كراس كانتري و دانهيل جوانان و بزرگسالان در جاده بهرام آباد (شمال قزوين) با يكديگر به رقابت پرداختندكه تيم قزوين به مقام قهرماني دست يافت.

 

ناصر گنجي، رئيس هيات دوچرخه سواري استان قزوي و مدير منطقه سه شهرداري قزوين گفت: در بخش بزرگسالان اين مسابقات و با احتساب مجموع نتايج بخش كراس كانتري و دانهيل، شهرداري قزوين با 401 امتياز قهرمان شد، البرز با 232  امتياز عنوان دوم را بدست آورد و آذربايجان شرقي با 231 امتياز سوم شد.
وي افزود: در بخش جوانان نيز در مجموع دو بخش كراس كانتري و دانهيل، قزوين با 325 امتياز اول شد، كردستان با 194 امتياز عنوان دوم را به خود اختصاص داد و فارس با 176 امتياز در جاي سوم قرار گرفت.
رئيس هيات دوچرخه سواري استان قزوين ادمه داد: در بخش انفرادي اين رقابت ها و در ماده كراس كانتري رده سني بزرگسالان ،محسن رمضاني از البرز عنوان نخست را از آن خود كرد، ناصر پور هاشم و يوسف سيف زاده هر دو از قزوين نيز به ترتيب عناوين دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
گنجي اضافه كرد: حب علياز البرز نيز قهرمان كراس كانتري جوانان شد،سينا امين اعلايي از كردستان عنوان دوم را بدست آورد و محمد امين حق نگهدار نيز به كسب عنوان سومي بسنده كرد.
وي افزود: در بخش دانهيل نيز اكبر ميجوجي از قزوين در رده سني بزرگسالان قهرمان شد، حسين زنجاني از تهران در رده دوم ايستاد و امين نجفي از سيستان و بلوچستان نيز مقام سوم را به خود اختصاص داد.
در دانهيل جوانان نيز، حسين قلي،بهزاد مرادي و سروش قابل همگي از ركابزنان تيم قزوين، ميزبان رقابت ها به ترتيب عناوين اول، دوم و سوم را از خود كردند.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط