دوشنبه ۱۳۹۰/۰۷/۱۸

شهرداري قزوين قهرمان مسابقات بين المللي تنيس روي ميز كشور شد

رقابت‌هاي بخش تيمي هفتمين دوره مسابقات بين المللي تنيس روي ميز قزوين با قهرماني تيم‌هاي هيأت پينگ پنگ قزوين در بخش نوجوانان و شهرداري در رده سني جوانان به پايان رسيد.

 

به گزارش ايرنا، در ديدار پاياني بخش تيمي اين مسابقات در رده سني نوجوانان، تيم هيأت تنيس روي ميز قزوين با حساب 3 بر يک از سد جهاد کشاورزي گذشت و عنوان قهرماني را بدست آورد.
در اين بخش همچنين تيم‌هاي تنيس روي ميز نوجوانان گروه صنعتي نيرومحرکه و شيشه قزوين به طور مشترک در جايگاه سوم قرار گرفتند.
در بخش تيمي بزرگسالان نيز، تيم تنيس روي ميز شهرداري قزوين در ديدار پاياني با نتيجه 3 بر صفر مقابل مؤسسه مالي اعتباري مهر به پيروزي دست پيدا کرد و عنوان قهرماني را به خود اختصاص داد.
پس از تيم مؤسسه مالي اعتباري مهر که با قبول شکست مقابل شهرداري قزوين به کسب عنوان دومي قناعت کرد، تيم‌هاي بلاروس و سوئد نيز به طور مشترک در جاي سومي قرار گرفتند.
هفتمين دوره مسابقات بين المللي تنيس روي ميز قزوين که با حضور پنج تيم خارجي و هفت تيم داخلي تحت عنوان يادواره شهداي ورزشکار و سه هزار شهيد استان قزوين با شناخت تيم‌ها و نفرات برتر بخش دوبل و انفرادي به کار خود پايان داد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط