سه‌شنبه ۱۳۹۴/۰۸/۰۵

صادقي، مدير منطقه دو شهرداري قزوين خبر داد؛

پاسخگويي منطقه 2 شهرداري قزوين به 257 پبام مردمي

فرامرز صادقي، مدير منطقه 2 شهرداري قزوين گفت: در مهر94 با سامانه137 منطقه2 شهرداري قزوين 257 تماس گرفته شده كه 94مورد آن مربوط به درخواست شهروندان براي آسفالت، مرمت، لکه‌گيري و نگهداري معابر مي‌باشد.

 
 

 

به گزارش روابط عمومي منطقه 2 شهرداري قزوين؛ صادقي افزود: بعد از مسئله مربوط به آسفالت، مرمت، لکه‌گيري و نگهداري معابر جلوگيري از سدمعبر اصناف و دستفروشان، بيشترين تماس‌ها 82مورد مربوط به درخواست شهروندان براي جلوگيري از سد معبر اصناف و دستفروشان مي‌باشد.
صادقي در ادامه گفت: براي تسهيل در حل مسائل و مشكلات درخواستي شهروندان از طريق 137 تدابيري انديشيده شده كه از جمله آنها انتقال مسائل و مشكلات شهروندان در كمترين زمان ممكن به واحدهاي مربوطه است و دريافت پاسخ عملي آن در كمتر از 48 ساعت مي‌باشد.
صادقي در پايان گفت: از شهروندان درخواست مي‌شود در زمان تماس با سامانه 137 نسبت به اعلام آدرس دقيق، مشكلات و مسائل موجود دقت لازم را داشته باشند و براي رفع آنها تعجيل نكنند تا شهرداري بتواند با طي مراحل قانوني و تهيه لوازم و تجهيزات مورد نياز مشكلات و موراد درخواستي را بر طرف کند.
وي افزود: تعداد زيادي از درخواست‌‎ها، مشكلات معابر و محلات مي‌باشد كه در قالب پروژه بايد حل و فصل گردد كه در مدت زمان كوتاه امكان انجام خواسته ميسر نيست و براي اينگونه موضوعات مانند آسفالت كوچه و خيابان – ايجاد فضاي سبز در محله هاي مورد نظر يا مواردي كه در قالب پروژه بايد انجام شود مستلزم ايجاد اعتبار و رديف پروژه است لذا بعضي از درخواست‌ها مورد بررسي قرار گرفته و در پروژه‌هاي ساليانه مد نظر قرار مي‌گيرد.
اين مقام مسوول اضافه کرد: سامانه 137 فقط براي موارد اضطراري و حل مشكلات در سطح كوچك در كمترين زمان امكان آن وجود دارد.

وي گفت: از 257 پيام دريافت شده به 221 پيام رسيدگي و اقدام شده و 36پيام در دست اقدام مي‌باشد.

 

تصاویر مرتبط