شنبه ۱۳۹۴/۰۵/۱۷

فدائي‌فر، مدير منطقه سه شهرداري قزوين تشريح کرد؛

تشريح اقدامات صورت گرفته در ناحيه انديشه قزوين در بهار 94

کيومرث فدائي‌فر، مدير منطقه سه شهرداري قزوين مهم‌ترين اقدامات صورت گرفته در ناحيه انديشه در بهار 94 را تشريح کرد.

 

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ کيومرث فدائي‌فر با تشريح عملکرد و پيگيري‌هاي صورت گرفته در ناحيه انديشه در سه ماه اول سال جاري افزود: امسال مکاتبه، هماهنگي و همکاري براي تهيه نقشه، تعريض، ايمن‌سازي و آسفالت پل انديشه واقع در نجف آباد به متراژ 350 مترمربع از مهم‌ترين اقدامات صورت گرفته در ناحيه انديشه است.
 
وي لکه‌گيري و آسفالت معابر به متراژ 9هزار و 850 متر مربع در محلات انديشه، ترميم ترانشه معابر به متراژ 230 متر مربع در محلات انديشه و جدولگذاري و مرمت جداول 600 متر طول در وثوق آباد و محلات انديشه را از ديگر اقدامات صورت گرفته در ناحيه انديشه نام برد.
 
فدائي‌فر بيان کرد: نصب سه دريچه در سطح ناحيه، نصب 36 متر دال بتني و 282 مورد پيگيري معظلات ناحيه از سازمان‌ها و ادارات خدمات رسان از ديگر اقدامات صورت گرفته در مدت زمان ياده شده در ناحيه انديشه است.
 
مدير منطقه سه شهرداري قزوين افزود: در اين مدت نيز علاوه بر فعاليت‌هاي عمراني، فعاليت‌هاي اجتماعي در ناحيه انديشه از جمله ارتباط با امام جماعات، هيات، ديدار مردمي در مناسبت‌ها و شرکت در جلسات انجام شده است.
 
فدائي‌فر با بيان اينکه در اين مدت 344مورد مراجعات مردمي در اين ناحيه داشتيم، گفت: در اين مدت نيز هماهنگي و همکاري‌هاي لازم با سازمان ترافيک براي اجراي علائم ترافيکي و اصلاح هندسي در معابر سطح ناحيه صورت گرفته است.
 
 وي جلوگيري از اجراي حفاري‌‎هاي بدون مجاز، هماهنگي و همکاري با ايستگاه شماره 5 سازمان پسماند درباره رفت و روب و لايروبي و جمع آوري پسماندها و زباله هاي خانگي، کشاورزي، کارگاهي، شست و شوي مخازن، تهيه و جانمايي مخازن مکانيزه زباله و جايگزيني آن با مخازن فرسوده و سبدهاي غير بهداشتي و پاسخگويي به درخواست‌هاي مردمي براي رفع مشکلات بهداشتي از ديگر اقدات صورت گرفته در اين ناحيه بيان کرد. 
 
وي گفت: در اين مدت نيز  مکاتبه، هماهنگي و همکاريهاي لازم با سازمان‌هاي شهرداري از جمله پسماند، فضاي سبز، فناوري و اطلاعات، طراحي و... درباره حل مشکلات و درخواستهاي مردمي اين ناحيه صورت گرفته است. 
 
اين مقام مسوول مکاتبه با ادارات خدمات‌رسان درباره جابجايي تاسيسات که در مسير اجراي پروژه‌هاي شهرداري واقع شده است، پيگيري از شرکت شبکه آب رساني دشت قزوين براي نصب حفاظ در حاشيه کانال و پلي که جديد احداث شده در انديشه و ايمن سازي آن، لوله گذاري ريفروژ مياني بلوار انديشه اراضي نيروي انتظامي و نگهداري از فضاي سبز به طول 700 متر  و بکارگيري پيمانکار عمراني در ناحيه و نظارت بر عمليات عمراني در سطح ناحيه  از ديگر اقدامات مهم اين مجموعه در بهار 94 نام برد. 
 
 

وي افزود: هماهنگي و همکاري با شوراي نام‌گذاري و سازمان زيباسازي براي نام‌گذاري و تابلوگذاري معابر محلات ناحيه انديشه با آخرين تغييرات و تهيه و تنظيم نظام مميزي و تخلف‌يابي در سطح ناحيه انديشه در اين مدت انجام شده است.  
 

 
 

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط